środa, 28 maja 2014

Pilomax - regeneracja - krok 3. - odżywka.


Trzeci, ostatni już dzień pod patronatem Pilomaxu. Dzisiaj opowiem wam o odżywce i postaram się podsumować cały zestaw ;).

PROGRAM DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

kategoria: Włosy ciemne




REGENERACJA krok 3.
ODŻYWKA


Od producenta :

Odżywka bez spłukiwania w sprayu, do włosów farbowanych. Wchodzące w jej skład pantenol i witamina E chronią, wzmacniają i nawilżają włosy oraz ułatwiają ich układanie. Odżywka została przebadana dermatologicznie, nie zawiera parabenów, SLS i SLES.


Moja opinia : 

 Odżywek w takiej postaci lubię używać najbardziej. Mała buteleczka jest poręczna a do tego sprawny spray, lubię to! 
Kolor nie wiem jaki jest, konsystencja wodnista, zapach przeuroczy, najwspanialszy na świecie, kocham po użyciu wąchać swoje włosy <3. Spray jest bardzo wydajny, do długich włosów, używany po każdym myciu wystarcza na ok 2 miesiące. Odżywka wspomaga dobre rozczesywanie, nadaje blasku i witalności,włosy nie puszą się. Wspaniale się z nią współpracuje ponieważ nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ani nic z tych rzeczy. Mam nadzieję że spotkam się z tą odżywką jeszcze nie raz. ;)
Co do ceny, to szału nie ma. 150ml kosztuje ok 28zł. Jak na taką wydajność to całkiem znośnie. 



Podsumowanie całego zestawu : 

Każdy z tych kosmetyków spełnia swoje zadanie w 100%. Włosy farbowane jak i naturalne mogą liczyć na dużą dawkę miłości kosmetycznej. Moje włosy mniej się przetłuszczają, zawsze są dobrze oczyszczone i do tego ładnie pachną. Po każdym myciu są delikatne i błyszczące. Uważam ten zestaw za najlepszy jaki do tej pory używałam. Polecam go serdecznie! 
Co prawda cena trochę przeraża, ale przy owocnym chomikowaniu zaskórniaków, zawsze można na niego uzbierać. 

Jak się Wam on podoba, wypróbujecie go? ;)
 

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie do blond włosów bym użyła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odżywka w sprayu mnie najbardziej zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj kusi mnie bardzo :P fajnie że nie obciąża włosów to b,. ważne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo słyszałam o kuracji, a odżywka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ją kiedy rankiem rozczesuję włosy. Dopełnia mi proces dbałości o włosy. Pomaga rozczesać, i utrzymać w dobrej kondycji, nawilżeniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger