wtorek, 6 maja 2014

Truskawkowa rozkosz Laury Conti.

 

Peeling do ust z witaminami



Od producenta : 

Niezwykle delikatny, cukrowy peeling do ust o zapachu świeżych truskawek.
Unikalny preparat do pielęgnacji ust. Zawiera bardzo drobne kryształki cukru usuwające w delikatny a jednocześnie niezwykle skuteczny sposób martwe komórki naskórka. Preparat wzbogacony   kompleksem  nawilżająco-witaminowym  zapewnia wrażliwej skórze ust  skuteczną pielęgnację. Wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża skórę. Usta stają się aksamitnie miękkie, jędrne i odzyskują naturalny koloryt. Perfekcyjnie przygotowuje usta do nałożenie wszelkich kosmetyków makijażowych, a ponadto na tak przygotowanych ustach pomadka czy też błyszczyk utrzymują się znacznie dłużej.
Pełne, wyraziste i wypielęgnowane usta jak nigdy dotąd!





Moja opinia : 

Jakiś czas temu wszystkie Pani na blogach zachwycały się peelingiem do ust od Pat&Rub, ja raczej do tego kosmetyku podeszłam neutralnie, nie jest on niezbędny w pielęgnacji moich ust, ale skoro miałam okazję go wypróbować to dlaczego nie ?
Z początku myślalam że to błyszczyk, opakowanie na to mnie naprowadziło. Tubka z dziurką na szczycie przez którą wyciskany jest produkt. Zapach soczysty lecz czuć ze lekko chemiczny, mimo wszystko przyjemny. Kolor nawiązuje do zapachu. Konsystencja mnie zdziwiła, spodziewałam się czegoś innego. Gdy wycisnęłam go na usta i chciałam zacząć używać, moje usta zostały pokryte klejącą mazią z grudkami, uczucie starego błyszczyka.Nie będę cię czepiać konsystencji, najważniejsze że nie spływało mi to z ust. Nie wierzyłam że taki kosmetyk może coś zrobić mi z ustami. Ale po zmyciu peelingu z ust poczułam że są delikatniejsze, większe suche skórki zniknęły, ale żeby tak kolorowo nie było to musiałam użyć pomadki nawilżającej żeby usta nie wyschły całkowicie. Któryś ze składników wysuszał powierzchnię ust lecz to mały minus.
Cena Pat&Rub krążyła ok 50zł, tutaj mamy kosmetyk za 7,39zł, więc cena zdecydowanie różni się w przypadku obu produktów. Niestety nie mogę porównać działania.

Dla osób które lubią tego typu gadżety mam dobrą wiadomość, możecie wypróbować go i same sie przekonać na własnych ustach jak on działa! ;)









Już mam ochotę na świeże truskawki prosto z krzaczka <3

4 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger