poniedziałek, 19 maja 2014

Depilacja z Velvetic.

VELVETIC Profi 

Hypoalergiczny wosk do depilacji ciała



Od producenta :


Zaawansowana HYOPALERGICZNA formuła wosku bez żywic, kompozycji zapachowych i pigmentów.
Gabinetowa jakość!
Wosk delikatny dla skóry.
Aż 48 pojedyńczych aplikacji w zestawie!



Zaawansowana formuła wosku bez żywic, kompozycji zapachowych i pigmentów.
Nowa metoda depilacji na którą Ty i Twoja delikatna skóra czeka! Nowe plastry usuwają niechciane włoski szybko, delikatnie i starannie.
I są tak łatwe w użyciu!
Po prostu przyklej do skóry i szybko oderwij – to wszystko!

Żadnych klejących, uciążliwych zabrudzeń na skórze! Wosk usuwa włoski poniżej powierzchni skóry, dlatego Twoja skóra pozostanie aż do 8 tygodni gładka. Nowe włoski odrastają słabsze, cieńsze, dlatego też są mniej widoczne i nie mają tendencji do wrastania.
Plastry doskonale zestawione do szybkiego i łatwego usunięcia włosków z twarzy, okolic bikini oraz pach.
Testowane dermatologicznie.
Używając wosku po raz pierwszy koniecznie przeprowadź test, sprawdź na małym kawałku ciała, czy produkt nie powoduje podrażnień. Jeśli po upływie 24 godzin nie wystąpią objawy podrażnienia – możesz przystępować do depilacji.
Zawsze postępuj zgodnie ze sposobem użycia!
Ciesz się dłużej zmysłową i gładką skórą!




Moja opinia : 

Opakowanie słabo wytrzymało przesyłke ;)
Depilacja jest sprawą bardzo indywidualną, jedne Panie wolą maszynki, inne woski, a jeszcze inne wolą depilatory. Ja przeszłam przez wszystkie te etapy, obecnie zostałam na ostatnim i w sumie nie wyobrażam sobie bez niego życia. ;)
Wosku używam do depilacji wąsika, niestety mam taki defekt i już. Raczej sama nie jestem z takim problemem, inaczej producenci nie mieliby czym handlować ;p 
Gdy dostałam te plastry do testów ucieszyłam się. Po doświadczeniach z Joanna co prawda mam uraz, ale trzeba przełamać swój strach.
W zestawie mamy plastry do twarzy, do bikini i do nóg. Wosk jest taki sam, niezależnie od przeznaczenia.
Jak wszystko wygląda zobaczycie na zdjęciach, istotne tutaj jest działanie. Mocno trzeba pocierać plastry aby się rozgrzały i były gotowe do użytku. Po przyłożeniu do wybranego miejsca wystarczy lekko uklepać plaster i pociągnąć go pod włos. Siuuuup i włosków nie ma, dla zadowalającego nas efektu proces trzeba powtórzyć jeszcze raz w tym samym miejscu. Tak jak wosk Joanny mnie uczulił i miałam wysyp ropny tak tutaj nie było nic! Efekt utrzymuje się ok 2,5 tygodnia, to bardzo dobry wynik ;)  Resztę wielkich plastrów mam zamiar pociąć na mniejsze i używać też do twarzy.Dołączone są do zestawu chusteczki po depilacji ale nie używałam ich, wolę oliwkę ;p
Cena zadowalająca jak na taki produkt 12,99zł za 48 pojedynczych plastrów. Wielkie wow ;)
Polecam je gorąco.












Dobranoc ;)

8 komentarzy:

  1. Mnie po plastrach Joanny też wysypało.
    Te sobie chwalę. Z wąsikiem radzą sobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. A! I rozgrzewam je przykładając plaster blisko żarówki halogenowej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to najlepsze gotowe plastry dostępne na rynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To może ja je wypróbuję, sama mam problem z wąsikiem, o okolicach bikini nie wspomnę- istne szaleństwo. Nie cierpię tego, że akurat ja urodziłam się z ciemnymi włosami wszędzie, gdzie się tylko da.. W każdym razie radzić sobie jakoś trzeba i, tak jak dżungle na rękach zostawiam w spokoju, tak wąsika nie odpuszczę. :d

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za taką formą wosków, wole w wkładach do maszynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wosków nie używam, jedynie do twarzy i to sporadycznie..

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tych plastrów !! ;;] muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger