wtorek, 27 maja 2014

Pilomax - regeneracja - krok 2. - maska.


Dzisiaj przedstawię Wam kolejny kosmetyk do włosów firmy Pilomax. Na prawdę warto zwrócić uwagę na tę firmę ;) .

PROGRAM DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

kategoria: Włosy ciemne



REGENERACJA krok 2.
MASKA 



Od producenta : 

Maska z olejkami eterycznymi, intensywnie regeneruje włosy farbowane. Jej niezwykle skuteczne działanie, wynika z zawartości keratyny, ekstraktów ze skrzypu polnego i henny. Maska zawiera ekstrakt z parzonej kawy. Maski pozbawione są parabenów, SLS i SLES.  




Moja opinia :

Kolejny kosmetyk z tej serii również umieszczony jest w tubie, wygodna aplikacja uprzyjemnia korzystanie z maski, szybko, sprawnie i przyjemnie aaaaaaaale przy końcu są małe problemy i nie wydostaniemy ostatnich mililitrów, plastik jest zbyt twardy. 
Kolor trochę przypomina... kupę. Konsystencja bardzo gęsta, trzeba rozetrzeć maskę mocno dłońmi żeby dało się ja nałożyć na włosy. Plusem jest to że nie spływa i nie ucieka.  Pachnie specyficznie, ale delikatnie. 10min z nią nie wytrzymywałam, nie oszukujmy się, na co dzień nie mamy tyle czasu żeby sterczeć przy wannie/prysznicu i czekać aż minie umówiony czas. Starałam się jej używać po każdym myciu, mam osłabione włosy i potrzebują mocnego kopniaka. Mimo tego zdała egzamin, włosy są sypkie i miłe w dotyku, a do tego ładnie pachną.
Pilomax nie jest tanią firmą, za 200ml tej odżywki zapłacimy ok 30zł, trochę dużo, chociaż to duże opakowanie wystarczy na długo, maska jest wydajna ;).



Ciągle walczę z brakiem czasu, doba jest zbyt krótka, tak się nie da żyć! 24 godziny to bardzo mało w stosunku do planów na każdy dzień, a gdzie jest odpoczynek ja się pytam?!

3 komentarze:

  1. taki duet do blond chętnie bym wypróbowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam nic z Pilomax, ale niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo dobrego słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger