poniedziałek, 26 maja 2014

Pilomax - regeneracja - krok 1. - szampon.

Na spotkaniu blogerek w marcu otrzymałyśmy  kosmetyki do włosów od firmy Pilomax. Była to moja pierwsza przygoda i nie ostatnia ;)

Wśród tych kosmetyków były 2 zestawy. W najbliższym czasie przedstawię Wam jeden z nich.



PROGRAM DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

kategoria: Włosy ciemne



REGENERACJA krok 1.
SZAMPON 




Od producenta :

SZAMPON głęboko oczyszczający do włosów farbowanych, myjąc łagodnie (brak SLS ) lecz skutecznie, przygotowuje włosy na działanie regenerujące masek. Dzięki zawartości prowitaminy B5 nawilża i wygładza włosy.
Szampon został przebadany dermatologicznie, jest bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy, ponieważ nie zawiera parabenów.


Moja opinia : 

Nie mam już włosów farbowanych, ale moje naturalne są ciemne, spokojnie mogłam go używać ;).
Dzięki temu szamponowi pokochałam taki rodzaj kosmetyków w tubie. Wygoda niesamowita, nie czekam aż szampon spłynie na sam dół, nie ma problemów z dozowaniem. Bajka ;) . 
Konsystencja rzadka jak na szampon, zapach delikatny i przyjemny, kolor perłowy. Bardzo dobrze się pieni, nawet przy użyciu niewielkiej ilości. Jest wydajny. Świetnie oczyszcza włosy lecz przy tym potrafi je poplątać, na ratunek przychodzą odżywki lub maski. Nie było efektu puszenia się włosów, na dodatek nie przetłuszczały się tak szybko, a mam z tym spory problem. Bardzo jestem zadowolona z działania, z ceny już troszkę mniej, za 200 ml szamponu zapłacimy ok 24zł .
Oczyszczenie gwarantowane!! Jeżeli nadal szukacie takiego kosmetyku to spróbujcie szampon Pilomax ;)






Korzystając z okazji, chciałabym życzyć mamusiom wszystkiego dobrego 
oraz pociechy z każdego dzieciaczka ;)


3 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger