środa, 14 czerwca 2017

Huda - matowe pomadki w plynie z Aliexpress.

Jakis czas temu, gdy byl BUM na pomadki matowe z Aliexpress, sama skusilam sie na 3 kolory Huda.



Jak na zakupy z Chin przystalo, czekalam na dostawe dosc dlugo. Ale gdy juz doszly to bylam zachwycona. Przesliczne opakowanie, taki fajny kartonik z ustami a w nich pomadka. Opakowanie wyglada jak blyszczykowe, ale do pomadka w plynie. Moim zdaniem "buteleczka" wyglada na prawde bardzo dobrze, jest wygodna i funkcjonalna, aplikator rowniez. Szminke mozna latwo nalozyc na usta bez wiekszych problemow, lecz nie nalezy zbytnio zwlekac, gdyz zastyga szybko a takei dokladanie warstw juz nie wyglada estetycznie. Po nalozeniu jej na usta nalezy odczekac az calkowicie wyschnie, dopiero wtedy jest trwala. Pigmentacja jest na prawde dobra, gdy sprawnie ja aplikujemy to nie ma przeswitow. Zapach do przyjemnych nie nalezy, jest chemiczny, ale widzialam ze niektore dziewczyny dostaly egzemplarze o zapachu budyniu, to dosc ciekawe :). Martwi mnie trwalosc, po jedzeniu sciera sie nierownolegle i wyglada to nieestetycznie. Po czasie, pomimo niejedzenia, lekko "roluje sie" - nie podoba mnie sie to. Niestety kolejnym minusem jest ekstremalne wysuszenie ust, za pierwszym czy trzecim razem nie, ale pozniej juz tak. Uzywam odzywczej pomadki do ust z peelingiem od Sylweco - recenzje znajdziesz TUTAJ - ale nawet ona sobie z tym nie radzila :( . Musialam intensywnie nawilzac usta na noc wazelina lub Einstein´em - recenzja TUTAJ .  Przez to malowalam usta ta pomadka malo kiedy.
Cena byla bardzo atrakcyjna, dlatego zaryzykowalam, ale widzialam oferty na Allegro lub innych polskich stronach internetowych, nie dalabym w zyciu za te pomadki tyle pieniedzy!











Kolory sa bardzo ladne, ale co z tego, skoro sa tak nietrwale :( . Nie jestem zadowolona z tych pomadek matowych, zdecydowanie mam innych ulubiencow w tej dziedzinie :). A ty?

26 komentarzy:

  1. Ale świetne kolory, do tego matowe :) Bardzo lubię tego typu produkty!
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad nimi. Ale skoro są nietrwałe to poszperam za czymś innym ;) Na Aliexpress jest mnóstwo tego typu produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szukalam jakis miesiac temu Hudy na ali to nic nie bylo, nie wiem czy zakonczyli sprzedaz tej firmy czy jak... w sumie pomadki warto odpuscic.

      Usuń
  3. Fajne kolory, cena pewnie też atrakcyjna.... tylko ja strasznie boję się składów tych kosmetyków- może niepotrzebnie, ale to silniejsze odemnie 😐

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory swietne, choc zamawiam z Ali i lubie tam wchodzic to jednak kosmetyki omijam szerokim lukiem ;) Brawo za odwage i szkoda ze sie nie sprawdzily :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzilam je wczesniej czy nie uczulaja :) bylo ok.

      Usuń
  5. szkoda , że nie jesteś zadowolona, kolory rzeczywiście super, polecam artdeco fixer utrwalacz do szminek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze i utrwali, ale nie powstrzyma przesuszania ust :(

      Usuń
  6. Też mam jedną i przy pierwszym podejściu byłam bardzo nie zadowolona ale później jakoś się przekonałam 😊 tylko z kolorem nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kolory trafilam ale strasznie wysuszaja usta przy codziennym uzytku :(

      Usuń
  7. Szkoda, że są nie trwałe bo bardzo ładne kolorki.
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Huda Beauty cieszy się dobrymi opiniami.. Te pomadki to pewnie podróbki i nie wypróbowałabym ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie podrobki, w koncu zakupione na Aliexpress :) jakos nie mam "parcia" na ich wersje normalne, jest tyyyyyle innych pomadek i to w cenie przystepnej :)

      Usuń
  9. Szkoda, że są nietrwałe bo kolorki mają śliczne :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak wysuszaja usta, ale kolory mają piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory, ładne wykończenie. Opakowanie jest eleganckie jak dla mnie. Tylko szkoda, że taka tragiczna trwałość :( Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwałość i to wysuszanie, to je przekreśla :(

      Usuń
  12. video star, to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szybko zjadam pomadki i chyba nie mam takiej która trzymalaby dlużej niz godzinę... Skoro piszesz, że nietrwałe to mimo iż kolory kuszą nie będę ryzykować. A znasz jakieś super trwałe dla mega zjadaczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze te z Avon matowe sie sprawdza, sa mega trwale :)

      Usuń
  14. Piękne kolory pomadek :) ale mam już swoją ulubioną Bourjois Rouge Edition Velvet http://beautylovin.pl/pomadki-matowe-ranking/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger