środa, 13 listopada 2013

Różowe oczy.

24godz w ciągu dnia to zdecydowanie za mało! 
Nie mogę ogarnąć wszystkiego co bym chciała. 

Dzisiaj moja propozycja makijażu i bardzo wykwintnego dania studenckiego dla Aswertyny ;)


-Tusz do rzęs Yves Rocher
- Cienie Inglot
- Baza pod cienie Virtual
- Kredka do oczu Miss Sporty

A wyszło z tego to : 



Nic wielce specjalnego, taki ot mały malunek.
Ale często tak robię, lubię różowe kolory ^^ 


Co do tuszu z Yves Rocher to chciałabym się podzielić pierwszymi wrażeniami. 
Szczotka wg mnie jest bardzo duża i niezbyt dobrze wyprofilowana, być może to kwestia przyzwyczajenia. 
Kolor - niebieski- wcale nie widać że jest niebieski, jedynie przy zmywaniu, wygląda jak czarny ;)
Nie osypuje się, mogę śmiać się do łez a on nawet nie drgnie, nie rozmywa się, ale trochę po tych łzach jak coś trafi się do oka pomimo starań to trochę szczypie.


Nadeszła pora na studenckie owoce morza ^^ 

Oto one : 
Parówkowe ośmiorniczki.  


Mini parówki przekrojone i zagrzane w wodzie. 


Na imprezę były idealne ;) 


As wiem jak bardzo lubisz przyrządzać parówki ;**
xD 


16 komentarzy:

  1. Extra pomysł z parówkami :) Muszę zgapić na małe party :)))

    Ale Ty masz piękne oczy! zawsze mi się marzyła TAKA tęczówka.
    Lubię róż i widać, że Tobie także w nim do twarzy :))) Jedyne co bym poprawiła, to roztarła jeszcze bardziej granicę nad powieką ruchomą, by cień zostawił wrażenie wtapiania się w skórę.
    Mam tą maskarę z YR i nie mogę się z nią dogadać....za to na Twoich rzęsach widzę ładne podkreślenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam post to myślałam czy nie napisać czegoś o Tobie :D
      wiem że lubisz róże i fiolety ;)

      maskara najlepiej prezentuje się sama i po wielu warstwach, co do moich oczu to są brązowe i nie umiem wyciągnąć jakiejś głębi czy coś, malują brązami ale to chyba za mało ;)

      Usuń
    2. Uważam, że takie odcienie dobrze korenspondują z Twoją tęczówką :) Poszalałabym jeszcze z zimną tonacją fioletów, turkusów a masz teraz tę paletę z H&M z różnymi odcieniami i tam jest potencjał :)

      Sama cały czas się uczę sztuki makijażu :) więc wiem jak to jest i u Ciebie dostrzegam podobny błąd co u mnie, obniżasz za bardzo zewnętrzny kącik, dałabym go do góry i rozcierała potem cienie ku górze. Na koniec można zrobić mgiełkowe przejście przy rozcieraniu granicy tuż przy łuku brwiowym. Nie wiem, czy to jest czytelne, co piszę? :)

      Usuń
    3. rozumiem, ale boje się aż tak wysoko malować, jutro spróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie ^^

      dziękuję za rady ;*

      Usuń
    4. Tak naprawdę to wcale nie będzie wyżej, wysokość zostanie zachowana. Zmieni się jedynie miejsce rozmieszczenia cieni, by późniejsze roztarcie wtapiało się w skórę. Coś takiego -http://3.bp.blogspot.com/-uWzcAgvND4Q/UPFrh_ucbCI/AAAAAAAAKG4/lEuuzwQARZs/s1600/Inglot+3.jpg chodzi o zanikanie koloru :)

      Mam nadzieję, że nie jesteś zła za moje dobre rady :P bo ja też nie wiem wszystkiego. Jeszcze :D

      Usuń
    5. pewnie ze nie jestem zła, człowiek uczy się przez całe życie ;)
      każdego dnia bede starała się robić tak żeby było lepiej ;)

      Usuń
    6. Wiesz, niektórzy dziwnie reagują i od razu uznają, że się krytykuje.... a tego chcę uniknąć.
      :*

      Usuń
  2. ładny makijaż :)
    jakie fajne ośmiorniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ci w tych różach a paróweczki mnie wprost rozwaliły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż ;) Ale i tak paróweczki są najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wytworne danie :P masz piękny kolor oczu, zazdroszczę!
    Bardzo ładny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, przyrządzić dobrze owoce morza to sztuka ^^

      Usuń
  6. ahahahhahahahahhahahahah ośmiorniczki cudne :D na grilla je :D
    ugrilowałabym je jak bum tarara jako wielki znawca parówek:D
    a makijaż --> jak to byle co? jak? przecież jest dla mnie = PIĘKNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam że się Tobie spodobają xD
      o grillu nie pomyślałam, może warto spróbować ;D

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger