sobota, 30 listopada 2013

Wibo - Glamour Sand nr 3


Wibo - WOW Glamour Sand nr 3 - efekt brokatowego piasku 




Opis producenta :
- Hit tego sezonu!
- błyszczące i intensywne kolory
- lakier długo utrzymuje się na płytce paznokcia
WOW Glamour Sand dzięki błyszczącym drobinkom brokatu, po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury. Kolory kolekcji nawiązują do błyszczących trendów tej jesieni.




Moja opinia : 
Szkoda że nie mogę podzielić zdania producenta o trwałości lakieru. To mnie boli strasznie, 2 dni i już biednie się robi, już po pierwszym dniu końcówki się ścierają. Malowałam je na szybko przed spaniem i muszę przyznać że bardzo szybko schnie, rano nie było odbitej pościeli ani nic z tych rzeczy a bałam się. 
Efekt nie jest zły ale liczyłam na coś innego, może użyję jakiegoś nabłyszczacza żeby go ożywić? Ale powinien zostać efekt piaskowy a ja bym go zgubiła. Czaiłam się na nr 4 ale nie było go w czasie promocji. 
Dobrze że kupiłam go po promocyjnej cenie a nie normalnie ;) 




Ja wiem że skórki sa straszne ale tak działa na nie ta zimna i mokra pogoda. Ciągle smaruję ręce żeby ich nie wysuszyć do końca, niedługo trzeba stworzyć jakiś post o kremach do rąk ;)


Co powiecie o moim tle do zdjęć? Chyba kocyk od YR się do tego nadaje(chociaż do czegoś :P). 

Dzisiaj śmigam na imprezę Andrzejkową, mam nadzieję że wy też będziecie się dobrze bawić. 

Buźka! ;* 


15 komentarzy:

  1. też kupiłam ten a chciałam 4 ale nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mam być szczera to nie rozumiem tej fascynacji piaskowymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie nimi fascynowałam jak jeszcze ich nie miałam, ale teraz juz mi przeszło :P chociaż mozna na fajne trafic też.

      Usuń
  3. nie przejmuj się tymi skórkami, nie jesteś jedyna.. chyba wszyscy mają z nimi ciągłe problemy o tej porze roku.. ;)
    a lakier jest fajny :D chcę też przetestować, ale nie jestem pewna, czy na moich nieco krótszych paznokciach będzie wyglądać ok:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skórki to moja zmora jesienna...

      na krótkich nie będzie zle, ale ciemne lakiery wole na dluzszych paznokciach ;)

      Usuń
  4. piaskowe zależy w jakim kolorze, ten wygląda świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się on podoba, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie jest zły ale wolalabym ten ciemniejszy ;)

      Usuń
  6. Też go mam. U mnie niestety już po jednym dniu odpryskuje, ale jestem w stanie to przeżyć bo efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ile zabawy ze zmywaniem i znowu malowaniem, a dajcie spokój.

      Usuń
  7. zgadłam na fejsie ;p właśnie mam go na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne, mam nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger