środa, 15 listopada 2017

Miniserniczki w kokilkach.

Dzisiaj zapraszam na wpis kulinarny. Poznajcie mój przepis na miniserniczki z którego skorzystałam drugiego dnia po zakupie kokilek przez mojego męża :)
Foremki znalezione w Lidlu - 3 szt. kosztowały 3,99 Euro i są perfekcyjne! Dokładnie takie sobie wymarzyłam i mąż zaopatrzył mnie w 2 zestawy :) .





Składniki:

Ciasto :

  • 60 gramów miękkiego masła
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego
  • mąki pszennej dodałam na oko, tak aby konsystencja ciasta była odpowiednia
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia


Sernik:

  • 250 gramów sera białego (twarogu)
  • 2 jajka
  • 2 łyżeczki cukru
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego





Wykonanie:

1. Wszystkie składniki na ciasto zagniatamy ze sobą i dzielimy na 4 porcje, wykładamy nimi kokilki. Pieczemy je ok 10 min w 190 stopniach (ja piekłam w opiekaczu gdyż nie mam normalnego piekarnika).
2. Twaróg wrzucamy z reszta składników do naczynia i blendujemy, blender najlepiej wszystko rozdrobni i zmiesza.
3. Gdy ciasto już wstępnie nam się upiecze to wylewamy masę sernikowa do kokilek i pieczemy dalej. Ciężko jest podać czas, wszystko zależy od ustawień piekarnika. Ja w opiekaczu potrzebowałam ok 20-30 min.
4. Gotowe! Można ewentualnie posypać cukrem pudrem, ale nie jest to konieczne!




Bardzo proste i szybkie wykonanie. Żadnej filozofii i kombinowania. Można dodać owoce albo inne dodatki, tutaj macie ogromne pole do popisu.






Te 4 porcje zjedliśmy z mężem od razu na ciepło do kawy, perfekcyjnie delikatne i pyszne! Mniam!

Wypróbuje jeszcze wersje z owocami, na pewno się sprawdzi :).

6 komentarzy:

  1. Ojej, te miseczki to kokilki? :) Nie wiedziałam, że tak się je nazywa :)
    A serniczek na pewno przetestuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie znałam nazw tych foremek! dla mnie to foremki na suflety lub muffinki, a to kokilki :D

      Usuń
  2. muszę w końcu kupić kokilki i wtedy sobie zrobię te cudaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kawki taki mały serniczek idealny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger