sobota, 26 października 2013

Wspomóż studentkę ;)


Kochane mam na sprzedaż 3 woski Yankee Candle ! 

Dostałam prezent lecz pokrywa się po części z tym co już mam ;/ 


Cena 1 wosku to 5zł + przesyłka ! 
Przy zakupie wszystkich miły gratis niespodzianka w paczuszce ! 

Jeszcze więcej znajdzie sie dzisiaj rzeczy na sprzedaż, niestety rok akademicki leci pełną parą a za szkołę zapłacić trzeba więc po trochu bedę wyprzedawać to co u mnie sie marnuje ale jest dobre :) 
Warto obserwować dzisiaj bloga !! 







1 komentarz:

  1. jakiś szał nastał na te woski, jeszcze ich nie mam ;) pomyślę i zagladnę późnuej , również zapraszam do siebię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger