czwartek, 24 października 2013

Soft!


Ludki kochane! 
Wracam po mini urlopie, niestety urlop nie rozpieczał mnie spokojem i odpoczynkiem,
przeprowadziłam renowację mojego pokoju.
Zastanawiałam się nad kolorem ścian, kombinowałam i kombinowałam...
Wyszła z tego biel.
Zostaje zwykły biały kolor, może się wydawać że jest smutno ale wręcz przeciwnie!
W końcu wydaje się przestronny, czyściutki i jest w nim jasno. ;)

To było tak prywatnie a teraz coś po co tutaj zaglądacie, a więc recenzja.



Nivea Soft


Opis :
NIVEA® creme soft to ulepszona formuła, która zapewnia teraz jeszcze więcej nawilżania i pielęgnacji. Krem niezwykle szybko wchłania się w skórę pozostawiając wyjątkowe uczucie gładkości, miękkości i ożywienia. Zawiera olejek jojoba, który intensywnie nawilża skórę oraz witaminę E chroniącą jej naturalną strukturę.


Moja opinia : 

Zużyłam 50ml tego kremu i muszę powiedzieć że jest baaaaaardzo, ale to baaaaaaaaaardzo wydajny. Wystarczy odrobina żeby pokryć całą twarz. Działanie jest takie jakie powinno być, skóra jest nawilżona i delikatna, nie nadaje się niestety na jakieś ranki czy podrażnienia, w moim przypadku miejsca takie szczypały mnie i było nieprzyjemnie. Może tylko u mnie tak się działo ale warto uważać ;)
Zapłaciłam za niego ok 4zł na jakiejś promocji gdzieś tam ;) Dostępny jest prawie w każdej drogerii. Zapewne go znacie i to już długo ale uważam że warto przypominać o zapomnianych już kosmetykach.





Idę delektować się wolnym wieczorem, jeszcze jutro muszę poukładać rzeczy na swoje miejsca i pokój będzie idealny ! 
Może rozejrzę się jeszcze za jakaś komodą lub szafą. Zobaczymy co to będzie ;)

Pozdrawiam i ściskam!! 

3 komentarze:

  1. Mam ten krem, ale stosuję go na... łokcie :) Świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam ten krem :) Stosuję go gdy mam baardzo przesuszone ręce oraz jak poprzedniczka na łokcie :D

    http://linkacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niva zawsze dobra, ale w moim przypadku nie do twarzy :) Pozdrawiam
    PS: serdecznie zapraszam do siebie na rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger