piątek, 11 października 2013

Yankee Candle - 5

Woski Yankee Candle po raz 5 i ostatni :)



Summer Scoop


O zapachu :

Waniliowy mus – odpowiednio zmrożony – podany w towarzystwie świeżo przygotowanego, słodkiego, truskawkowego sosu. Albo wielkie, pyszne lody – składające się z nałożonych naprzemiennie, śmietanowych i owocowych gałek. Po prostu doskonałe, letnie orzeźwienie i moc owocowej przygody. Inspiracja, która stała się pobudką do stworzenia niezwykle wakacyjnego wosku – Summer Scoop. Pozbawiona kalorii kompozycja pozwala zamienić każdy, nawet najbardziej pochmurny dzień w letnie, ciepłe popołudnie – esencja pobudza umysł i koi zmęczone bezbarwną codziennością zmysły, racząc je pyszną, truskawkowo-waniliową delicją.

Moja opinia : 
Wakacje się skończyły ale ja tak szybko nie dałam im odejść. Zaopatrzyłam się w wakacyjny wosk od Yankee Candle. Słodkie lody truskawkowe - skusiło mnie to bardzo, ciach do koszyka. Uwielbiam słodkie zapachy a już zwłaszcza truskawkowe. Wanilia wyczuwalna jest delikatnie a truskawki już bardziej. Lubiłam siedzieć wieczorem przed telewizorem i delektować się zapachem, przenosiłam się do ciepłych dni i wspomnień wakacyjnych. Fajny zapach na wrześniowe wieczory, teraz liczę na inne doznania zmysłowe. Polecam go tym którzy są miłośnikami słodkich woni, warto dorzucić go do swojego zamówienia.

Zakupić go możecie w sklepie internetowym Goodies.pl za grosze - 6zł. 




Ostatnie zajęcia w tym tygodniu i weekend! ;)


1 komentarz:

  1. aż mi zapachnilo.... Taki szał na te woski chyba się skusze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger