środa, 18 czerwca 2014

Zakupowy post dla nocnych marków. Dużo zdjęć.


Dzisiaj był dzień przesyłek, paczek, zakupów... Uzbierało się tego sporo. Wena nadciągnęła do pisania dopiero wieczorem. Czeka mnie ostatnie 1,5 tygodnia w Polsce i mam sporo rzeczy do pozałatwiania, a zwłaszcza wyprzedaż kosmetyków i ciuszków, chętnych zapraszam do zakładki WYMIANA ;)


Przejdźmy do zakupów.




Będąc w Biedronce uwiodły mnie okulary przeciwsłoneczne, moje stare są jużporysowane i zużyte, ale tak je kocham że nadal bede je nosic :P Same zobaczcie jakie są śliczne, do tego ta cena, całe 9,99zł <3







Następna była paczka, zrobiłam zakupy przez allegro w aptece. Dorwałam Biotebal za 21,50zł ( u mnie w aptece kosztuje 33zł) więc wzielam 2 paczki ;) Znalazłam też szampon Pirolam, uzywałam go ostatnio w saszetkach gdy miałam problem z łupieżem po szamponie z Yves Rocher. Całą tubka kosztuje ok 20zł w aptece, te kupiłam po 9,60zł ;)


Złożyłam ostatnio zamówienie z Avon, znalazły się w nim wody toaletowe Perceive (można je u mnie kupić 50% taniej, licząc od ceny katalogowej) . Dla siebie wzięłam wodę Caribbean Paradise, słodka jest, muszę się z nią oswoić. Plastry oczyszczające w żelu również należa do mnie, już ich raz użyłam (zawsze musze wszystko sprawdzic pierwszego dnia) i szału to nie robi ;p
Zestaw Avon Naturals dostał się przypadkiem i również możecie go kupić ode mnie.



Dodatkiem do zamówienia był zestaw kolczyków. Jako `nagroda` za poprzednie zamówienie ;)



 Jak już o wszystkim piszę to o spożywce również wspomnę.
Do niekontrolowanych zakupów należą chipsy Pancho i dip - oczywiście z narzeczonym zjedliśmy je oglądając film, za karę koniec z takimi wybrykami przynajmniej na tydzień !


Chrupki poczekają w  kolejce na pożarcie ;)





We wtorek mam obronę a nawet nie zaczęłam się uczyć, tyle jest do przeczytania ze szok. Chyba będę musiała zaufać swojej wiedzy z przeciagu 3 lat studiów :P Zawsze jest coś innego do zrobienia.

Cieszę się że dotarłyscie do konca, jestescie wielkie! ;)



22 komentarze:

  1. świetne te okulary :)) udało Ci się je dorwac za taką fajną cene!

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary faktycznie fajne :) ale gdzie Ty znalazłaś ten DIP? ja w Biedronce nigdy nie widze ich ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś były w ofercie normalnie, teraz rzucają je raz na parę miesięcy... nie ma zwyklej salsy tym razem, są serowe i jakies barbecure. Serowy jest meeeeega pyszny ;)

      Usuń
    2. muszę sie lepiej rozejrzeć za nim :D kiedyś kupiłam w lidlu serowy dip i był... fatalny... chodź jestem wielką fanką sera :)

      Usuń
  3. bardzo fajne zakupy, a biżuteria bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na obronie :) U Ciebie też jest tak, że odpowiadasz z całych studiów czy tylko ze swojej pracy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A no to gorzej. Ja mam trzy pytania z pracy, z czego zazwyczaj jedno dotyczy wyboru bibliografii. Głowa do góry, nie będzie tak źle :)

      Usuń
  6. dużo zdjęć czego, chrupek, okularów.... ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak anonimie ;)

      Usuń
    2. no i .... przyklaskiwać do tych okularów, czy co??? bo nie za bardzo rozumiem ekscytację ... chrupki to raczej każdy kupuje, ale żeby z tego robić sensację na cały net

      Usuń
    3. nie musisz czytać, nikt Tobie nie narzuca tego chyba ;p

      Usuń
  7. Powodzenia na obronie :* Nie martw się pytania pewnie będą banalne jak to zawsze bywa na obronach ;)
    Paczuszka w drodze od wczoraj - 18.06

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne okularki!! Pirolam jest super, lepszy nawet od nizoralu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary bardzo fajne. Biżuteria też robi wrażenie, Ogólnie super.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger