sobota, 21 czerwca 2014

1001 Pasji i jej kolejna super akcja ;)

Blog 1001 Pasji znają chyba wszyscy, super osoba w idealnym miejscu - Hexxana ;)

Ogłosiła kolejną akcję, która zrzesza sporą ilość bloggerek kosmetycznych.

Kosmetyczne Skarby




Celem jest przedstawienie naszych kosmetyków, dzieląc je na poszczególne kategorie. 
Nie chodzi o chwalenie się, główną ideą jest poznanie nowych kosmetyków o których wiele kobiet może nie mieć pojęcia. 



Sama powoli przymierzam się do niej, ale wyjezdzam na 2 miesiace do pracy i nie wiem jak to będzie z dostępem do internetu. Teraz przygotuję jakieś posty ale wątpię żebym zrealizowałą cały swój plan w ciagu 5 dni i jeszcze się obroniła z licencjatu ;p

Osobiście zapraszam do zapoznania się z pomysłem TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa akcja - lubię przeglądać zbiory innych, bo zawsze coś ciekawego, wcześniej mi nieznanego, wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, szkoda tylko, że jak ja swoje zbiory przedstawiałam, to zostałam wyzwana od monotonni i chwalipięctwa:( no cóż, sa różni dziwni ludzie w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie ja Ciebie wyzywałam, więc chyba mam prawo do takiej akcji? ;>

      Usuń
  3. Lekko mnie rozczarowałaś, bo widząc tytuł postu byłam przygotowana na pierwszy post z tej serii :) Ale trudno, poczekam, bo sama jednak nie dołączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :(

      Akcja zaczyna się od 1.07 jeżeli chodzi o posty, mój opublikuje dopiero wtedy ;)
      teraz przygotowałam 2 ale jutro obrona, w piatek w nocy wyjazd, brak internetu i te sprawy, słabo to wszystko widze ;p

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi, to raczej takie rozczarowanie zachęcające do czekania. Przepraszam, jeśli to źle zabrzmiało, nie miałam tego na myśli. I dzięki za uświadomienie, zatem poczekam do lipca.
      Trzymam kciuki za obronę, ja jutro mam drugie podejście do egzaminu, na którym poległam tydzień temu. Musi być dobrze!

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger