piątek, 6 czerwca 2014

Ochrona rąk wciąż na topie.

Problemy z sucha skórą dłoni mam przez prawie cały rok, najgorzej jest jesienią i zimą, chociaż wiosna nie zawsze jest dla mnie łaskawa, latem jest trochę lepiej. Potrzebuję środków głęboko nawilżających które ładnie pachną. Zależy mi na szybkim wchłonięciu się produktu i nie rolowaniu, miło jeżeli cena będzie niska ;) .
Czy te wszystkie wymagania spełnił dzisiejszy bohater? Przekonajmy się.




Yves Rocher

Pielęgnujący krem 2w1 do rąk i paznokci



Od producenta : 

Pielęgnujący krem 2w1 do rąk i paznokci to kosmetyk pielęgnacyjny, dbający o ładny wygląd nie tylko dłoni, ale też paznokci. Krem jednym gestem nawilża i wygładza skórę dłoni, oraz odżywia i chroni dłonie i paznokcie. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i wygładzających właściwościach wyciągu z róży.
SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA TESTAMI:
96% kobiet uważa, że po zastosowaniu Pielęgnującego kremu 2w1 do rąk i paznokci, skóra jest wyraźnie wygładzona.*
*Test satysfakcji przeprowadzony w grupie 27 kobiet w ciągu 3 tygodni stosowania przynajmniej raz dziennie.



Moja opinia : 

Opakowanie charakterystyczne dla tego typu kosmetyków, wygodna tuba z dobrym dozownikiem. Mieści się w prawie każdej torebce, nie wliczam kopertówek i innych wizytowych i eleganckich toreb. Konsystencja delikatna, lekko wodnista. Zapach bardzo intensywny pomimo użycia niewielkiej ilości kremu, mnie lekko mdli. Szybko się wchłania, przy zastosowaniu odpowiedniej ilosci kosmetyku nie roluje się. Skóra po nim jest aksamitna, wygładzona, nie ma efektu ściągnięcia, nie klei się co jest bardzo ważne przy korzystaniu z laptopa czy przy pracach domowych. Niestety szybko recę potrzebują kolejnej dawki kremu, przez częstotliwość uzytku nie jest on wydajny. Na zimę jest zbyt lekki, nie ochroni skóry przed zimnem a co dopiero przed mrozem. Cena jest dość wysoka, ok 18zł za 75ml kremu do rąk który nie jest taki idealny. Dla mnie to zbyt wysoka kwota jak na taki kosmetyk, lepiej sprawdzają się kremy Barwa i są zdecydowanie tańsze. Jeżeli trafi się promocja to ewentualnie można się skusić, ale ja już nie wrócę do niego ;)






Korzystacie z tego kremu? Może polecicie coś idealnego wg Was i to za mniej niz 10zł ? Ciekawa jestem czy macie takie kosmetyki ;)

9 komentarzy:

  1. najbardziej nawilżającym kremem jaki miałam był chyba taki czerwony z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie pasował mi zapach tego kremu i jego konsystencja. Ja polecam anidę, świetny krem za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam z Soraya taki różowy ! Uwielbiam je i są super ! Nawilżają , wygładzają no rewelka ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. może jak trafię na niego na promocji to wtedy zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bardzo lubię Kamill intensiv+, chyba jeden z fajniejszych drogeryjnych kremów do rąk, jakich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego akurat kremu do rąk z YR nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypadł mi do gustu ten krem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo blogerek zachwala YR, ja niestety nie miałam nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger