niedziela, 8 czerwca 2014

Dzień u narzeczonego, obiadek, ciasto i kot.

Dzisiejszy dzien w większości spędzilismy w kuchni, chyba ten sposob spedzania wolnego czasu najbardziej nam odpowiada ;)
Na śniadanie magiczna jajecznica, potem pieczenie meeeeega pycha ciasta, następnie mój ukochany D. zrobił przewspaniały obiad. Lepiej być nie mogło ^^


OBIAD :



KRUCHE CIASTO Z OWOCAMI :


Składniki : 

Ciasto : 

3 szklanki mąki (ok 0,5kg)
5 żółtek
25dag masła lub margaryny
1 szklanka cukru
1 łyżka jogurtu greckiego (można dać śmietanę 12%, ale wolę wersję lekką)
szczypta soli


Krem : 

1 litr mleka
3 opakowania budyniu
1  opakowanie cukru wanilinowego
8 łyżek cukru


Owoce wg. uznania.
Galaretka np. wiśniowa.



Sposób przygotowania : 

Żółtka zmiksować z cukrem i dodać masło (margarynę) oraz jogurt (śmietanę). Potem dodajemy resztę składników i mieszamy to łyżką. Gotowe ciasto wykładamy na blachę wysmarowaną tłuszczem lub wyłożoną papierem do pieczenia. Wrzucamy to do piekarnika na 30 min w 180 stopniach Celsjusza. Po upieczeniu trzeba ostudzić ciasto. Nakładamy warstwę budyniu, na wierzch owoce i polewamy galaretką. Nie martwcie sie jezeli rozleje się ona i dostanie do ciasta, nasiąknie i będzie potem pycha. Wstawiamy blache do lodówki i czekamy aż galaretka zastygnie. ^^
Ot całą filozofia ciasta kruchego z budyniem, owocami i galaretką. 


Przygotowałam kilka zdjęć żeby pokazać jak to wszystko wygląda jak jest gotowe. 
 













A jako bonus mam dla Was Bertę - kota brytyjskiego mojego ukochanego ;)









Dobranoc :*






16 komentarzy:

  1. mmm ciasto cudownie wygląda, dobrze masz z narzeczonym :)
    Kot piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto pycha, a co to miałaś na obiadek? :) To są ogórki, cukinia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na obiad był kurczak podsmażany z cebulką i cukinią, przyprawione na lekki ostry grill ;p
      Do tego micha sałatki z pekinką, pomidorem, ogórkiem, i fetą, obowiązkowy jogurtowy sos czosnkowy <3

      Usuń
  3. Twój D. gotuje ? Ależ Ci zazdroszczę,mój to nawet wodę by przypalił haha :D
    Ciasto pyyycha wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój gotuje, piecze, smaży, pełen serwis. Nawet lepiej czasem ode mnie! Oboje kochamy dobrze zjesc xD

      Usuń
  4. Mmmm! Ciasto wygląda meeega apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym ciacho, cudny kot... już bym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ciasteczko wygląda super ale nie zrobię bo niedługo będę miała wesele i muszę zmieścić się w swoje sukienki sklep gdzie są jakieś fajne może macie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaam, a kociak cudowny :) brytyjczyki ( nigdy nie widzialam na zywo) wydaja sie takie mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiad wygląda apetycznie - cóż to smacznego było? ;)
    Kruche ciasto z owocami to najlepsze co przynoszą ciepłe miesiące mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ciacho mi smaka narobiłaś :D
    Kot -cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger