czwartek, 12 czerwca 2014

Spotkanie w Gdyni.

Czas ucieka w zastraszającym tempie, nie wiem kiedy mijają te wszystkie noce a zwłaszcza dnie. Upały ostatnich dni dały się we znaki, opalenizna jest, pierwsze moczenie nóg w jeziorze też. Może na dniach powrzucam zdjęcia z wycieczki pontonem po jeziorze ;).

Dzisiaj przychodzę do Was z fotorelacją ze spotkanie blogerek które miało miejsce w Gdyni.






Nie było to zwykłe spotkanie babeczek przy plotkach, ale każda miała swój wkład w pomoc Wojtusiowi który walczy z chorobą. Dla mnie był to główny cel wyprawy.
Miła atmosfera, pyszna kawa, świetne kobiety (no i Pan fotograf) i drobne upominki - tak wyglądało niedzielne popołudnie.

Serdecznie dziękuję dziewczynom za ten spędzony czas, pogaduchy, śmiechy i głupoty ;)




















Wszystkie razem, młode i piękne ^^ 






Skromnie opisane, kto był to wie co było, kto nie był niech żałuje !!!
Już czekam na kolejna możliwość spotkania ;)

7 komentarzy:

  1. już widziałąm parę fotorelacji ! na pewno było super ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spotkanie i widać bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;) widać że spotkanie bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo chciałam być no ale niestety sprawy finansowe mnie powstrzymały :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie było bardzo udane i przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już żałuję. Szkoda, że nic nie wiedziałam :( Też jestem z Gdyni i może następnym razem uda mi się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger