czwartek, 27 kwietnia 2017

Woda toaletowa Avon - Beautiful Butterfly

Dzisiaj troche o zapomnianej juz pewnie wodzie toaletowej od Avon.


Beautiful Butterfly - Avon


Od producenta:

Obudź w sobie wiosnę dzięki nowym perfumom `Beautiful Butterfly`. To zapach pełen energii i optymizmu, który emanuje radością życia i budzi wszystkie zmysły. Kwintesencja wiosny zamknięta w pięknym flakonie - tylko czeka, byś ją uwolniła...

Kategoria: kwiatowo - owocowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytrusy
nuta serca: wiosenne kwiaty
nuta bazy: piżmo, wanilia, nuty drzewne

Moja opinia:

Woda toaletowa idealnie spisuje sie wiosna i latem, gdy potrzebujemy delikaniejszych zapachow. Avon zaoferowal swoim klientom ciekawa propozycje lekkiego orzezwienia, ktore wlasnie kojarzy mnie sie z wiosna.
Piekne opakowanie totalnie letnie! Dosc duze ale ladnie prezentuje sie na polce. Zapach dosc dlugo utrzymuje sie na skorze, jest "solidny" ale lekki pomimo pizma i wanilii. Po uzyciu czulam przyplyw energii i faktycznie dostawalam takiego kopa do dzialania. W sumie to latem zawsze latwiej za cos sie wziac niz zima ale zapach bardzo pomaga. Jako ze dlugo czujemy te wode to nie zuzywamy jej w zawrotnym tempie, w cieple dni to juz w ogole wystarzy jedna aplikacja aby nie przemeczac glowy intensywnoscia.
Moim zdaniem nadaje sie dla kobiety w kazdym wieku, jest uniwersalny.
Cena regularna za 50ml to 76,00zl, ale jak to w Avon - czesto mozna bylo go nabyc w duzo nizzszej cenie.
Obecnie nie jest juz w regularnej sprzedazy i mozna go znalezc ewentualnie na portalach sprzedazowych badz w zapasach konsultantek. Z drugiej strony jest tyle roznych wod toaletowych ze nie zaluje braku dostepnosci. Uwielbiam zmieniac zapachy aby nie siedziec ciagle w tych samych nutach, nie lubei byc nudna :)



Znacie ten zapach? Moze mialyscie okazje sie z nim zapoznac a moze nawet polubic?

Mam nadzieje ze udalo mnie sie przekazac Wam odrobine wiosny! 

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji jej powąchać, a szkoda bo wygląda zachęcająco, a nuty zapachowe zdają się być odpowiednie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. probki i pelne zapachy dostepne sa na allegro, jeszcze nic straconego :)

      Usuń
  2. wygląda zachwycająco i pewnie tak pachnie :)
    Ps. obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. z tego co pamietam to zbyt dlugo nie doscila w ofercie Avon. Tam co chwile cos wprowadzaja i wycofuja :)

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu, flakonik masz racje istnie letni ;) Bardzo zachecajacy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zakupów na allegro warto zwrócić na niego uwagę 😊

      Usuń
    2. Przy okazji zakupów na allegro warto zwrócić na niego uwagę 😊

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz.
Liczę na kulturalne wypowiedzi ;)

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger