czwartek, 6 kwietnia 2017

Avon - Foot Works - kąpiel do stóp z granatem i czekoladą.

Powoli zbliża się wiosna a potem lato, warto zadbać już o swoje stopy aby nie wstydzić się ich pokazać w sezonie. Obecnie na rynku jest sporo kosmetyków do pielęgnacji : sole, płyny, kremy... Dzisiaj będzie o kąpieli do stóp.

Avon - Foot Works, 
Pomegranate Chocolate Soothing Foot Soak 
(Kąpiel do stóp z granatem i czekoladą).




Od producenta :

Najnowsza propozycja Avon w serii Foot Works o zapachu granatu i czekolady to niemalże wymarzone połączenie dla każdego, kto kocha kojące, jesienne wieczory w słodkiej atmosferze.
Kojąca kąpiel odświeża stopy nadając im przyjemnego, słodkiego zapachu.



Moja opinia :

Zmęczone stopy po całym dniu w butach potrzebują trochę relaksu wieczornego. Przy składaniu zamówienia z Avon w ofercie specjalnej pojawił się własnie ten kosmetyk - obawiam sie ze w katalogu już go dawno nie ma. Stwierdziłam że nie trzeba używać tylko soli do stóp czy kąpieli i że taki płyn również może się sprawdzić.
Opakowanie jest wygodne w użytkowaniu chociaż nie widać niestety ile produktu jeszcze zostało. Pojemność 100 ml wystarczyło u mnie na 4 razy. Na zimowe wieczory pasuje idealnie. Zapach ciężkiej czekolady z granatem rozpuszczony w gorącej wodzie zdecydowanie otula i rozprzestrzenia się na całe pomieszczenie - nie duże. Nie wiem jak z zapachem na dłuższą metę bo zaraz po zabiegach oczyszczających nakładałam krem nawilżający. Zawsze przed "tarkowaniem" stóp staram się je odmoczyć i zmiękczyć. Tutaj sprawdza się bardzo dobrze bo faktycznie naskórek staje się delikatny i dalsza obróbka jest łatwiejsza. Na dużą piane nie ma co liczyć, pieni się tylko troszkę i to na początku, a potem znika całkowicie. Moim zdaniem spełnia wszystko swoje funkcje, niestety nie jest wydajny.
Cena regularna jest wysoka - 13zł, natomiast w katalogu można było go kupić często za ok 6-7zł, ja kupiłam z oferty dla konsultantek i zapłaciłam ok 3zł.




Dla osób które analizują skład kosmetyków zrobiłam zdjęcie etykiety:




Znacie kosmetyki Avon z linii Foot Works? Macie swoich faworytów? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger