czwartek, 29 stycznia 2015

Avon - kuracja odżywcza w sprayu - nowość!

Dzisiaj przedpremierowo przedstawię Wam jeden z produktów który jest częścią najnowszej linii kosmetyków do włosów od Avon.

Avon
Intensywna kuracja odżywcza w sprayu 
z kompleksem Nutri 5.




Od producenta :

Dwufazowy eliksir w sprayu z odżywczym kompleksem Nutri 5. Bez spłukiwania.
- wzmacnia włosy i nadaje im wyjątkowy blask
- zapobiega wysuszaniu włosów i rozdwojeniu końcówek
- odżywia włosy

Jak działa: Formuła eliksiru działa dwufazowo. Wzbogacona kompleksem Nutri 5: olejek makadamii, olejek z nasion kamelii, olejek migdałowy, olejek winogronowy i olejek marula. Głęboko wnika w pasma włosów i pomaga zapobiegać nadmiernemu wysuszaniu włosów, rozdwajaniu końcówek i łamliwości podczas rozczesywania włosów, tworząc warstwę ochronną. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Jak stosować: Stosuj kiedy chcesz, nawet wielokrotnie w ciągu dnia, na suche lub mokre włosy.

Pojemność : 100ml




Moja opinia : 

Opakowanie charakterystyczne dla tego typu kosmetyków. Wygodny spray, działa bez zarzutów, posiada ochronną zatyczkę, buteleczka plastikowa, jak najbardziej na plus ;) . Jak widzicie kuracja jest dwufazowa - po zmieszaniu trzeba szybko jej użyć bo zbyt szybko się rozwarstwia. Zostawia w miarę przyjemny zapach chociaż inne olejki od Avon lepiej pachną. Można ją używać na mokre i suche włosy ale wiadomo że olejki lepiej wchłaniają się przy mokrych. Generalnie to nie ułatwia ona rozczesywania włosów, oczywiście na inne działania muszę poczekać dużo dłużej niz 1 czy 2 użycia ;). Nie jest wydajna, zobaczcie ile jej zeszło po 1 użyciu. Nie będę jej osądzać, chcę ją tylko przedstawić. 100ml kosztuje 15,99zł w katalogu 03/2015.  Będę kurację nadal testować, zobaczymy czy to przyjaźń na dłużej czy tylko bohater jednej buteleczki ;)








Będziecie jej poszukiwać u konsultantek czy nie jesteście ciekawe jej działania?
Ciekawa również jestem co sądzicie o nowym sposobie na wpisy, bardziej się Wam teraz podoba czy stara wersja była lepsza? ;) Chodzi mi głównie o zdjęcia.

26 komentarzy:

  1. Już dawno nic nie miałam z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię na zakupy, dużo nowości i klasyków znajdziesz tutaj :
      https://www.facebook.com/wyprzedazpluumki

      Usuń
  2. ciekawy jest ten olejek, patrzałam na niego w katalogu :)
    Teraz bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majątku nie kosztuje, zobacze jak będą moje włosy się czuły po tygodniu ;)

      Usuń
  3. szkoda ze ten alkohol dowalili :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale już omawiałam z innymi konsultantkami ten skład, to ten dobry alkohol podobno ;)

      Usuń
    2. To denat. - wysusza ;)

      Usuń
    3. Hmmm. Sprawdzę, najwyżej będę włosy ratować tym olejkiem z serii marokańskiej ;)

      Usuń
  4. ja jakoś mnie sięgam po produkty Avon a jak już na coś się skuszę to zazwyczaj się u mnie nie sprawdza, stąd nie mam zaufania do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasuje coś innego, stąd tak wiele firm na rynku ;)

      Usuń
  5. Wątpię zawsze w pielęgnacyjną moc Avonu, ale już dawno nic z niego nie zamawiałam, a jak już to tylko kolorówkę. Nie zaufałabym mu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię szamponów - ale olejki jak najbardziej ;)

      Usuń
  6. wygląda ciekawie, dawno nie miałam nic w sprayu- czekam na opis rezultatów.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam sie nad kupnem własnie tej odzywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj chwilę jesli mozesz, niedługo pewnie napiszę coś o efektach ;)

      Usuń
  8. Nie przepadam za dwufazowymi odżywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nowość z obecnego katalogu. Koleżanka bardzo zachwalała. Chyba skuszę się na tą serię . Jak dotychczas wszystkie produkty do włosów mi się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Izywam czesto szamponow z avonu i wogole ta seria z nutri 5 sprawdzila sie u mnie :) wlosy miekkie, kawilzone i ujazmione. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłam używać i zobaczymy czy działa ;)
    _Kkociara_

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem przekonana do kuracji w sprayu, ale z chęcią wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger