niedziela, 23 listopada 2014

Przegląd prasy promocyjnej.

Od kiedy żyję na swoim garnuszku staram się rozsądniej wydawać pieniądze. Pomagają mi przy tym promocje spożywcze jak i przemysłowe które opisane są w gazetkach. Wiem kiedy mog kupić coś taniej i nie wydaję bez sensu pieniędzy robiąc zakupy.



Wchodząc w świąteczny klimat warto odwiedzić Jysk, w rozsądnej cenie mają ozdoby i dodatki do wnętrz, a do tego rabaty na szafy ;p, Swoją drogą muszę ubraniową kupić ale to chyba dopiero jak pójdziemy do większego mieszkania...  :




Co mnie zdziwiło to obecność złotej biżuterii w Auchan - niech mnie ktoś uszczypnie i powie o co chodzi !



Jeszcze tylko jutro ważna jest ta gazetka Biedronki, próbuję kupić oliwki zielone w moim sklepie od 2 tygodni - nie ma szans, ciągle są tylko czarne, to przez te promocje !  :





W Pepco jest megasuperhiperurocza piżama z pingwinami <3 , kup mi ktoś !





Brakuje Wam kosmetyków kolorowych ? Marsz do Natury !



Mi to się marzy ten elektroniczny pilnik do stóp - ale tak bardzo mi szkoda na niego pieniędzy...


Real tym razem nie przygotował żadnej super oferty kosmetycznej, bardzo przeciętnie działają.



Lidl rozpieszcza nas ofertą de luxe, słodycze i nie tylko w wyjątkowej jakości :)




Dodatkowo w Pepco kupicie już prezenty dla najmłodszych członków rodziny, i nie tylko :



Mi takie zestawienie wszystkich promocji i gazetek pomaga w życiu codziennym. A Wam ?


2 komentarze:

  1. I ja chętnie przygarnęłabym ten pilnik do stóp, ale ta cena ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście - cena pilnika powala :D A pidżamkę w pingwiny i ja chętnie przyjmę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger