wtorek, 8 kwietnia 2014

Suchy szampon?


Balea - Trocken shampoo,

Suchy szampon do włosów.



Od producenta  :

Suchy szampon Balea idealnie odświeża włosy oraz sprawia, że włosy przestają być przetłuszczone. Włosów nie trzeba suszyć, wystarczy spryskać suchym szamponem i rozczesać. Ponadto nadaje fryzurze objętość.
Przeznaczony do każdego rodzaju włosów.


 


Moja opinia :

Zakupiony w zeszłym roku w niemieckiej drogerii DM  za niecałe 2 Euro.
Nie mam pojęcia skąd te zachwyty nad suchymi szamponami, wielka radość z szybkiego ogarnięcia włosów bez wody.
Opakowanie jest typowe dla lakieru do włosów (pomimo szamponu w środku), proste, niczym nie zaskakujące. Mechanizm cały działą bardzo dobrze.
Pachnie ładnie, przyjemnie jak na taki kosmetyk. Jego użycie jest proste - spray pozujemy na włosy po całej głowie w odległosci ok 15cm od skóry głowy. Zostaje lekki biały nalot który malowi włosy. Czy wyglądają odświeżone jak po myciu ? Zdecydowanie nie, może nie wyglądają już tak tragicznie ale nadal widać że są tłuste i nie przyjemne. Do tego gdy się ich dotknie to są bardzo tępe. Totalnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem  że nadaje włosom objętości. Jak tłuste włosy mogą nabrać objętości? Feee. Zdarzało mnie się go używać w sytuacjach awaryjnych, wiedziałam że włosy nie są w aż tak złym stanie ale nadal czułam spory dyskomfort. Zawsze fryzurę wiązaną miałam ale nadal nie było to co powinno być.
Nie polecam suchego szamponu gdyż nie sprawdza się. Może akurat na moim typie włosów ale nie daje rady. Zostaję przy tradycyjnym sposobie. Jeszcze reszta go została ale chyba nie ma sensu się nim przejmować tylko wyrzucić.




Bubel i już ;(

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą u mnie też się Baleowy suchy nie sprawdził ;) Polecam spróbować Batiste; ) Wiadomo nie ma nic lepszego od umycia włosów ale czasami w awaryjnych sytuacjach warto mieć pod ręką batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden suchy szampon z Balea ale z innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ochotę wypróbować suchy szampon Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie w ogóle takie rozwiązania typu ' nie umyje włosów, sypne se mąką ' są obrzydliwe. Jak można się doprowadzić do takiego stanu, żeby nie być włosów a psikać sie tym badziewiem, które, jak sama stwierdziłaś, w ogóle nie działa tak, jak powinno... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy szamponu z Balea, ale używam z Isany zielony i z Batiste i jestem z nich zadowolona, dobrze się sprawdzają, ale sięgam po nie jedynie w awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula S. - pod ręką zawsze mam puder dla dzieci, jest na awaryjne sytuacje, działa lepiej niz ten szampon.

    Taml - sprawdza się ?

    Magdalena B - może bym spróbowała gdybym nie musiała za to płacić, nie chce wydawać kasy na buble znowu ;/

    Klaudia Kawczyńska - czasem stwierdzam że umyję włosy rano bo nie lubie tego robic wieczorem, a rano okazuje sie ze musze wyjsc gdzies juz na gwałt a na mycie włosów czasu brak, w takich chwilach liczyłam na ten szampon ale nie działał ;/

    Aleksandra Anna - nie kupuj w taki razie tego z Balea, nie warto gdy masz już sprawdzone ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę nigdzie dostać kosmetyków Balea :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam,że te suche szampony są do luftu i nie ma się czym podniecać. Sama nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger