czwartek, 10 kwietnia 2014

Fioletowo mi - Joko.



Joko - Mystic Purple J136



Fioletowy kolor gości na moich paznokciach nie od dziś, czasem mnie tak natchnie do tego koloru że nawet najpiękniejsza czerwień mnie nie skusi ;p

 

Pazurki migdałowe z fioletem całkiem nieźle się komponują, ale zdecydowanie wole kształt kwadratowy ;p 

Co do lakieru to pędzelek bardzo wygodny, konsystencja lakieru też, jednak potrzeba do niego utwardzacza bo za szybko chce się ze mną rozstać gdy jest solo ;)
Cenowo nawet się nie orientuję jak Joko wypada, dostałam to cudeńko kiedyś w prezencie ;]



Dodatkowo do całego zabiegu użyłam tych produktów :



Wracam do moich porządków, wiosna idzie, czas przetrzepać wszystko i schować chociaż część zimowych akcesoriów, życzę Wam słonecznego dnia! ;)

7 komentarzy:

  1. U mnie też do południe spędzam na porządkach. Lakier mi się podoba takie elegancki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż nie przepadam za fioletem, ten wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię tę serię z joko, wygodne pędzelki, ładne kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz.
Liczę na kulturalne wypowiedzi ;)

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger