wtorek, 22 sierpnia 2017

Holika Holika - Aloe 99% Soothing Gel, zel aloesowy.






Od producenta:

Wielofunkcyjny aloesowy żel, który zawiera 99% ekstraktu z aloesu. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała. Koreański żel aloesowy marki Holika Holika jest hipoalergiczny. Nadaje się również do skóry wrażliwej, podrażnionej i problematycznej. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego

Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice , Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol




Moja opinia:

Naogladalam i naczytalam sie recenzji tego kosmetyku i sama musialam go zakupic i wyprobowac :). Bylam bardzo ciekawa czy ten zel aloesowy na prawde jest taki swietny jak o nim mowia. Moje zdanie jest troche podzielone ale uporzadkujmy to.
Opakowanie na pierwszy rzut oka faktycznie kojarzyc moze sie z aloesem - jego kolor i ksztalt do tego przezroczysta tuba a na tylniej scianie zdjecie aloesu. Wyglada bardzo ladnie i profesjonalnie. Dozownik ma funkcje dzieki ktorej zel sam nie wydobywa sie na zewnatrz. Jest to plus ale i minus poniewaz nie mozna wziac go troche tylko okreslona juz ilosc - mniej po prostu nam sie nie wycisnie :( . Konsystencja ma udzial przy wydajnosci, zel jest tak wydajny ze jedna doza wystarcza na dwie cale nogi! Nie uzywam go gruba zeby przez przypadek za dlugo sie nie wchlanial. Kosmetyk nadaje swiezosci u czucia lekkiego chlodu, to sie sprawdza zdecydowanie latem. Wchlania sie tak szybko ze nie brudzi ubran i nie moczy ich. Nawilza i wygladza skore tak ze jest aksamitna i bardzo przyjemna w dotyku. Mozna go smialo uzywac po depilacji, czy na opuchniete miejsca. Efekt jest na prawde spektakularny lecz niestety nie jest trwaly, po czasie skora znowu jest lekko sucha i potrzebuje kolejnej aplikacji. Do ciala sprawdza sie super ale na krotki czas, na wlosach go nie probowalam  - mam do tego inne produkty.
Cena za 250 ml to ok 40 zl ale mozna  kupic go taniej w roznych promocjach.
Polecam go pomimo krotkiego efektu poniewaz na prawde koi i lagodzi podraznienia po depilacji i opalaniu. :)





Zapewnie kazda z Was juz zna ten zel tylko ja jestem z tych ostatnich co go przetestowaly i podzielily sie swoja opinia :) .

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam go! Mi bardzo pomógł właśnie na skórę głowy, tylko trzeba go systematycznie nakładać, do ciała tez bardzo lubię. Teraz chce kupic cały aloesowy zestaw, mini żel do mycia już miałam, pachnie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zestaw to chyba maly pojemnosciowo jest, jako zel do mycia ciala uwazam ze to dosc droga wersja - mam duzo tansze i ciekawsze produkty :)

      Usuń
  2. Nie jestes ostatnia, ja jeszcze go nie mialam choc po bardzo zachecajacych opiniach przeczytalam tez te inne i na razie sie wstrzymuje z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff. to dobrze ze nie jestem ostatnia :D

      Usuń
  3. Sporo o nim słyszę, ale jeszcze sama nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie Kochana, nie jesteś ostatnia, ten żel jest już od dawna na mniej wish liście ale dopiero go kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jak dobrze ze jest wiecej osob :)

      Usuń
  5. uwielbiam go - już połowy nie mam. Na oparzenia, ukąszenia, poparzenia słoneczne, do włosów, do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodziłam nad nim podczas ostatnich dni Life Style ale w końcu nie kupiłam... Moja cera ma spore skłonności do zapychania się i boję się nowości ale chyba zaryzykuje. Jak nie sprawdzi się na twarzy to będzie balsamem i maska na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger