poniedziałek, 25 września 2017

Avon, Foot Works, rewitalizujaca kapiel do stop z sola morska.

Przy poniedzoialku zapraszam na lekka i krotka recenzje produktu do stop bez ktorego zdecydowanie mozna zyc :) .



Od producenta:


  • odświeża
  • przynosi ulgę obołabym stopom
  • zmiękcza skórę
  • przygotowuje stopy do dalszej pielęgnacji





Moja opinia:

Bedac konsultantka mialam/mam dostep do kosmetykow ktore na prawde byly za grosze. Jedne udane bardziej inne zas mniej, a bywaly takie totalnie neutralne, ale skuszona niska cena probowalam roznosci.
Tutaj udalo mi sie upolowac produkt do kapieli stop z sola morska, ktory ma za zadanie rewitalizowac skore stop.
Zacznijmy od opakowania ktore jest malutkie, pojemnosc to jedyne 100 ml, ktore wystarczyly mi na 3 aplikacje. Dosc twardy plastik ale z wygodnym dozownikiem, kosmetyk w calosci jest w plynnej konsystencji wiec nie trzeba go wyciskac, wystarczy po prostu wstrzasnac buteleczka i wylac zawartosc do miski z woda.
Zapach jest bardzo delikatny, bezposrednio w buteleczce czuc go ale jak tylko dodamy plyn do wody to zapach ucieka :( . Produkt jest bardzo malo wydajny i w sumie niewart swojej pierwotnej ceny czyli ok 15zl, nawet w promocji za 8 czy tez i 6zl to slabo. Dzialanie jest krotko mowiac zadne - nic sie nie dzieje. Ciepla woda sama w sobie zmiekcza skore, nie poczulam zadnej ulgi ani wiekszego przygotowania do dalszej pielegnacji niz przy moczeniu stop w plynie do kapieli czy tez i po zwyklym prysznicu.
Zdecydowanie lepiej radzi sobie sol do kapieli lub zwykla kuchenna sol z dodatkiem plynu do kapieli lub zelu pod prysznic.
Nie jest to bubel, ale nie jest to tez kosmetyk ktory spelnia moje oczekiwania. Jest zbedny i wychodzi drogo jak na swoje dzialanie.





Tego produktu Wam nie polece, lepiej kupcie sobie fajna sol do kapieli z Biedronki, bedzie duzo lepsza :)

8 komentarzy:

  1. 3 uzycia????? Fakt malenkie, mnie niestety czesto kosmetyki z Avon do stop wysuszaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, w sumie to powinnam to na 2 razy uzyc zeby poczuc ze ten kosmetyk istnieje :P

      Usuń
  2. Faktycznie maleństwo :( ja jakoś nigdy nie używałam tego typu kąpieli, natomiast rózne kremy do stóp z Avon i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremy maja swietne ale te kapiele to jakas slabizna..

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger