czwartek, 28 września 2017

Avon, Foot Works, peeling do stop z wanilia i porzeczka.





Od producenta:

Formula wzbogacona wyciagiem z czerwonej porzeczki.
Sposob uzycia: Wmasowac w stopy, zwracajac szczegolna uwage na przesuszone partie skory. Splukac.




Moja opinia:


Producent niewiele mowi o swoim produkcie, w sumie nei wiele moglby powiedziec o jego dzialaniu ale za to o zapachu mozna rozmyslac caly czas :).
Jak na kosmetyki do stop od Avon przystalo - wszystkie kremy i peelingi sa w tubkach z miekkiego plastiku z ktorych latwo wydobyc kosmetyk. Nie podoba mnie sie zamkniecie, jest ono zakrecane, zdecydowanie wole te na klik gdzyz ulatwia to aplikacje. Szata graficzna bardzo przyjemna dla oka. Sam kosmetyk jest koloru czerwonej porzeczki i posiada delikatne drobinki ktore bardzo delikatnie dzialaja na skore. Konsystencja zelowa, przyjemna w uzytkowaniu, najwspanialszy jest zapach. Porzeczka dominuje tutaj zdecydowanie, jest rzeski i mocno owocowy, do tego lekka domieszka przyjemnej wanilii. Dla mnie to typowa jesienna kombinacja, ktora ptula a zarazem orzezwia. Co do dzialania to nei mam dobrej wiadomosci dla wymagajacej skory. Peeling jest bardzo slaby i nie dziala jak te dobre zdzieraki Avon z innych serii. Ja bym go raczej uzywala do wygladzenia skory po calym zabiegu pedicure, zaraz przed kremem nawilzajacym. Nie zrobil nic z moja skora czego bym wymagala. Na szczescie zapach umila te chwile porazki.
Koszt zakupu 75 ml tubki to ok 6zl w promocji. Nie jest on dostepny regularnie. Widzialam ze byl w ofercie jakies 4 lata temu i w tym roku pojawil sie ponownie jako nowosc - dla mnei to nie nowosc tylko chwilowy powrot na rynek. Nie wiem czy mozna go obecnie kupic, musialabym przejrzec aktualny katalog.





Do tych co lubia mocny efekt po peelingu - poczekajcie na kolejna recenzje peelingu od Avon, opowiem Wam o lepszym produkcie :).
Ps. do wielbicieli zdzierakow: Nie inwestujcie w ten peeling, nie bedziecie zadowoleni!

9 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że avon nie ma za dobrych zdzieraków do stóp. Musiałam przerzucić się na inne firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jego działanie jest takie przeciętne. Liczyłam na porządne zdzieranie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez na to liczylam ale on tylko "popiescic" moze :)

      Usuń
  3. Wanilia na stópki brzmi wspaniale, szkoda tylko, że nie do końca działa jakbyś chciała:(

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście wielka szkoda, że nie jest on taki dobry. Może gdyby te drobinki były większe to można by było otrzymać jakieś rezultaty.. Ale zapach jest na pewno super, ale w takim razie nie będę go kupować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja kremu do stóp, rozważam wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger