piątek, 13 września 2013

Luksja, płyn do kąpieli `czekolada i pomarańcza`

Na miły początek notki coś słodkiego co mi właśnie towarzyszy :)


biała czekolada z kawałkami truskawek <3 



Dzisiaj zajmiemy się czekoladą, nie taka białą jak ta którą jem ale mleczna.


Płyn od Luksji zapewne znają wszystkie blogerki kosmetyczne robiące zakupy w Rossmannie.

Ma za zadanie oczyscić naszą skórę po całym dniu jak i relaksować nasz zmysł węchu.
Skubany radzi sobie bardzo dobrze, na gąbce pieni się idealnie i nie trzeba go dużo żeby się umyć.
Znajduje się w litrowym opakowaniu  które o dziwo jest wygodne w użytkowaniu, myślałam że bedę musiała przelewać go do mniejszych opakowań ale jest ok :)
Nie wysuszał mi skóry, nie uczulał, był wydajny, 



Oto jego skład i kilka informacji w języku rosyjskim :P


Konsystencja nie do konca przypadła mi do gustu, jak nalewałam go na dłoń to spływał od razu z wodą, jest taki `glutowaty`, nie wiem jak to dokladnie określić, na gąbce problemów nie było.



Jeżeli chodzi o zapach to ma nieziemski, zakochałam sie od pierwszej próby!
Wyraźna czekolada i pomarańcza, w butelce jak i na ciele podczas kąpieli unowi siępyszny zapach, niestety po umyciu zapach znika, nie utrzymuje sie wcale co jest minusem.
Za tą cenę i tak jestem mile zaskoczona tym produktem, cóż to jest ok 6zł za litr płynu? To prawie za darmo było ^^ 

Oceniam go na 5-/5.
- za konsystencję ale taki malutki minusik :) 

W przyszłości znajdzie się tu na pewno recenzja jeszcze jednego płynu od Luksji i to z tych dużych i apetycznych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger