piątek, 20 września 2013

Wysmaruj usta złotem.

Dokladnie!
Zrób to bo warto!


Manhattan High Shine 23G


To maleństwo zauroczyło mnie od pierwszego zobaczenia :).


Starałam się w różnych pozycjach zrobić zdjęcia żeby widoczne były złote iskierki.


Aplikator jest bardzo przyjemny, wydobywamy tyle kosmetyku ile potrzebujemy na raz. Jak weźmiemy go za dużo o moze stwarzać uczucie nalożonego kleju.  


Tak prezentuje sięw mniejszym świetle:


A tak wystawiony do światła:


Przy zakupach dorzuciłam go do koszyka od tak, za 3zł to płakać nie bede. 

Opakowanie super, kolor też, trwałość jest ok, do 3 godz trzyma spokojnie, a sam brokat zostaje dłużej, mój Luby sam wypróbował ;p bardzo lubi cmoki z błyszczykiem.
 Ogólnie to jest bardzo poreczny i zgrabny, nadaje się do każdej kobiecej torebki :)
Baaardzo go Wam polecam.
Dorwać go można na allegro :).
Ma u mnie 6+ :)


Czytam sobie wpisy kolezanek po fachu, popijam kawe i zajadam się słodyczami :) 
A co tam, niech 4 litery rosną :P 



3 komentarze:

  1. biała czekolada <3 :D mniamciu, uwielbiam:D daj kawałeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie złotka to ja lubię :]
    rzeczywiście podobny do mojego amerykańskiego, który niebawem pokaże :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger