czwartek, 30 października 2014

Biedronka kosmetyczna część 2 !!!

Od dzisiaj dostępna jest druga częśc oferty kosmetycznej w Biedronce. Szczerze mówiąc z kosmetykami staram się ograniczać do minimum, ze względu na brak miejsca w szafce i finanse. Myślę, że miłośniczki Original Source i suchych szamponów powinny jednak udać się do sklepu.

<Aby przejrzeć oferty i gazetki wystarczy kliknąć w zdjęcia ;) >

Całą ofertę znajdziecie : 



Gazetka dla mam i gospodyń domowych - jeśli mogę tak to nazwać. Można zrobić zakupy z rabatami a do tego zerknąć na ciekawe przepisy. Taki koktajl z kiwi i bananów bym wypiła ;)



Super Pharm również kusi kosmetycznymi promocjami i rabatami, jestem asertywna i mówię NIE, ale może wy się skusicie. 



Jak już SP odwiedzicie to po drodze wstąpcie do Hebe.



A na koniec, wróćcie do domu, zaparzcie herbatę, usiądźcie i odpoczywając po zakupach zrelaksujcie się przy najnowszym magazynie Hebe ;)



Obecnie wracam do obowiązków, ale wyczekujcie jeszcze dzisiaj recenzji kosmetycznej ! 

Oczywiście czekam na wasze opinie co do atrakcyjnych ofert sklepowych ;)

3 komentarze:

  1. Sporo kuszących rzeczy, ale też staram się mówić większości nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tym razem nic nie zaciekawiło w kosmetycznej gazetce, bardziej czekałam na domowe sprzątanie, które pojawiło się dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie aż tak zachwycających rzeczy to tym razem w gazetce nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger