poniedziałek, 5 marca 2018

REXONA DEOSPRAY, INVISIBLE FRESH BEZ ALUMINIUM




Od producenta:

Deo spray dziala przed 24 godziny. Zapewnia uczucie swiezosci, nie zawiera aluminium i chroni ubrania przed zoltymi plamami. Czarne ubrania zostaja czarne a biala odziez jest ciagle biala.




Moja opinia:

Deo spray kupilam w Niemczech, nie znalazlam go w polskiej ofercie.
Skusilam sie na niego podczas jednej z promocji i nie zaluje. Spelnia moje oczekiwania w 100%. Opakowanie standardowe jak na deodorant, bardzo ladne wizualnie, grafika nawiazuje do jego zadan. Zapach ma bardzo swiezy i przyjemny. Z checia go uzywalam tylko jedno mnie draznilo, nie da sie go tak uzywac zeby nie zostawial w powietrzu chmury areozolu - ale tak jest przy kazdym produkcie tego typu. Faktycznie nie zostawial zadnych sladow na odziezy ale nie wiem jak z ta ochrona 24 godzinna, po prostu tak dlugo na skorze go nie mialam :).
Nic szczegolnego w nim nie znalazlam. Jest to po prostu bardzo dobry deodorant ktory chroni cialo przed nieprzyjemnym zapachem potu - tylko na tym mi zalezy :). Poddalam go probom podczas jazdy na rowerze i przy innych sportach i rzeczywiscie nie czulam potu a skora byla swieza jak po aplikacji.
Z checia wroce do niego jak juz skoncza sie inne deodoranty w moich zapasach :).
Cena rowniez atrakcyjna, ok 1,50 € za 150 ml, jest bardzo wydajny wiec cena niska jak na taki czas uzytkowania.
Jesli masz mozliwosc zakupic go to sie skus, nie pozalujesz :).



4 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger