czwartek, 8 czerwca 2017

Dermedic - Hydrain 3 Hialuro, plyn micelarny.


Dermedic - Hydrain 3 Hialuro, 
płyn micelarny H2O


Od producenta:

Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa.



Moja opinia:

Skusilam sie na zakup plynu micelarnego od Dermedic po rekomendacjach mojej tesciowej. Jako ze mam dosc wrazliwe oczy to stwierdzilam ze warto go wyprobowac skoro jest przebadany okulistycznie i krzywdy nie powinien zrobic. Wczesniej uzywalam przez dlugi czas plynu z BeBeauty a potem z Avon, z obu bylam w miare zadowolona.
Wracajac do Dermedic - mozna go dostac w kilku wariantach pojemnosciowych, akurat jak ja kupowalam to w korzystnej ofercie byly opakowania 400ml. Jest to wygodna butelka z dobrym dozownikiem(zawsze wyleje akurat tyle ile potrzebuje), ale do uzytku domowego. Na wyjazdy zupelnie sie nie psrawdza poniewaz jest po prostu za duza. Po za wygodna oplikacja(w domu), dochodzi kolejny plus ktorym jest zapach, praktycznei nie wyczuwalny, a jesli w ogole to odrobinke. Jest to ogromny plus przy kosmetykach ktore uzywane sa w okolicach oczu. Jesli chodzi o jego zadanie, to uwazam im dobrze radzi sobie z demakijazem. Ja nasaczam wacik i nakladam go na oczy a potem czekam ok 1min(wacik musi przywierac do powiek), a nastepnie po prostu przecieram oczy. Jesli nalozylam wiecej warst tuszu to skladam wacik na pol i czynnosc powtarzam. Dolna powieke dodatkowo przecieram i gotowe :). Nie jest to najszybszy sposob ale skuteczny. Najwazniejsze dla mnie jest to ze nie podraznia oczu, po innych plynach i mleczkach niestety oczy przez dlugi czas lzawia i nie jest to przyjemne. Nie jest super wydajny ale tez nie konczy sie az tak ekspresowo. Skora po nim nie wymaga naglego nawilzenia ale po czasie nalezy juz nalozyc krem, lub przemyc twarz i wtedy dopiero zaaplikowac krem.
Cena promocyjna za 400ml to ok 18zl (tyle zaplacilam), nie kupowalam go jeszcze w cenie regularnej, zawsze trafiam na obnizke :) .






jak wyglada Wasz demakijaz? Polecacie cos wartego uwagi? :)

8 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś. Jest dobry, ale stosowałam micele, które jednak bardziej mi odpowiadały. Ostatnio mam z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten rozowy z Lirene? Jak sie sprawuje? Jeszcze z Lirene nie mialam zadnego. :)

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś, bardzo w porządku, póki co jednak nic nie zdegraduje różowego Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlanie! Garniera jeszcze nie mialam, to jego bede miala na uwadze :)

      Usuń
  3. Ja rowniez testowalam BeBeauty i niestety sie nie sprawdzil, Avon - szczypal w oczy a po nich wrocilam do rozowego Garnier i jest rewelacyjny. Bardzo lubie testowac i ten tez mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to serio musze wyprobowac Garniera, chociaz w drogeriach niemieckich to cena potrafi powalic na kolana - musze wypatrzec dobra okazje :)

      Usuń
  4. Niestety, wszystkie płyny micelarne, które używałam - bardzo szybko podrażniały mi skórę. Szkoda, ale co zrobić. Fajnie, że dodajesz zdjęcie ze składem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, a czego w takim razie uzywasz do demakijazu? :)

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger