wtorek, 3 lutego 2015

WOW ! Kosmetyczne nowości w Biedronce już na stałe.

Biedronka za 3 dni wchodzi z nowościami kosmetycznymi do swoich sklepów. Oferta nie jest czasowa - to już produkty które zostają na stałe! Warto je poznać i wiedzieć co zakupicie przy okazji zakupów spożywczych ;)

Klikając w zdjęcie przejdziecie do oferty i lepiej wszystko odczytacie. ;)




Kosmetyki do demakijażu i do zmywania paznokci oraz lakiery. Fajnie że już będą na stałe ;) Chociaż wolałam poprzednie zmywacze. Była większa pojemność, niższa cena + lepsze działanie.


Bell zagości i nie odejdzie. Już kilkakrotnie były akcje z tymi kosmetykami i dość dobrze się sprzedawały oceniając po pustych półkach. Ciekawe jak to będzie gdy już będą w stałej ofercie. 


Tołpa to chyba największe zaskoczenie jak dla mnie. Demakijaż będzie ten z niższej jak i wyższej półki, pozytywnie ;)

Kremy w 4 wariantach, muszę się skusić na chociaż jeden. Trzeba się przekonać ile są warte ;)


Perfecta, Eveline te firmy już też gościły w Biedronce. Akurat to mnie mało interesuje.


Under Twenty - korzystałam z tych kosmetyków kilka lat temu, nie wszystko mi służyło. Już do nich nie wrócę więc są mi obojętne.


Garnier, Dove i Vellie( tej trzeciej w ogóle nie znam). Balsamy i kremy do pielęgnacji, teraz są tylko BeBeauty które jakościowo są ok. Zobaczymy jak reszta się sprawdzi.


Mydła w płynie - niedługo mnie się skończy więc na pewno spróbuję któregoś z tych, taka ciekawa jestem zapachów! :)


Szampony to mój odwieczny problem - nie mogę trafić na ten jeden jedyny. Raczej żaden z tych również nie przypadnie mi do gustu.



Dla Pań które się farbują również jest specjalna oferta. Ja nie skorzystam, powróciłam jakiś czas temu do naturalnego koloru i tak zostaję ;)



Eveline i Biowax - tę drugą to lubię ale pierwsza u mnie się nie sprawdza.


Odżywki do kudełków - GlissKur lubiłam za zapach i miękkość <3


Tych na pewno nie sprawdzę, raczej te zwykłe u mnie wywołują łupież, nie będę ryzykowała.


Żele pod prysznic i płyny do kąpieli wypróbuję! Peelingi są fantastyczne! Polecam!


Z tych produktów również nie skorzystam, nic dla mnie.


W końcu coś dla Panów ;) Szampony, dezodorant, krem do twarzy, zaopatrzą się w jednym sklepie ;)


Żele Axe są świetne jeśli chodzi o zapachy ;) Adidas również pięknie pachnie - lubię tylko męskie, damskie mnie nie przekonują.


Uważajcie na pianki! Nivea - ok. Gillette - ok. Skino - tragedia! Mojemu narzeczonemu popaliła skórę..


Męskie maszynki są najlepsze, damskie nie są takie ostre. Uzywam męskich i przy nich zostanę ;)


Pasty do zębów - byłą uboga oferta, teraz się to zmieni. Ja używam Sensodyne co jakiś czas bo powraca mi nadwrażliwość. Polecam ;)




Higiena intymna jest bardzo ważna. Korzystam z żeli Intimea i jest bardzo w porządku, a cena to dodatkowo podbija.



Suplementy diety ułatwiają życie. Ile warte są te Vitalsss to jeszcze nie wiem.


Maść końska i plastry - również powinno znajdować się w każdej apteczce.


W końcu coś dla najmniejszych. Produkty Nestle.


Kubuś to chyba mój napój z dzieciństwa ;) Teraz jak już piję cos takiego to sięgam po Pycholandię z truskawkami ;)


Kosmetyki Dada - teraz były chyba tylko chusteczki nawilżające i pampersy.



Z okazji Walentynek pojawi się oferta zapachowa - ja nic nie kupię, już mam swoje perfumy, ale może któraś z Was coś dla siebie znajdzie ;)



Ufffff. Ciężko było ale wiecie co znajdziecie w Biedronce od czwartku robiąc codzienne zakupy.
Są tu produkty których używacie na codzień? Możecie mi coś polecić?

Obserwujcie fanpage na facebook bo szykuje się rozdanie ;)

6 komentarzy:

  1. ciesz\y mnie to :) dzis byłam w kolejenj biedronce po organizety i nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po szumie w internecie rozchodza sie szybko ;)

      Usuń
  2. Kilka rzeczy mnie zaciekawiło, np lakiery Bell, kremy Tołpy czy żele OS i te peelingi myjące Joanny :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zajść do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger