środa, 14 stycznia 2015

Masa szczęścia za małe pieniądze.



Niewiele pieniędzy a tak wiele szczęścia! 






Do mojego mieszkania brakowało mi tylko `kącika świeczkowego`. Kocham te światełka, te zapachy jakie kryją się w woskach...



Będąc w Ikei musiałam kupić ten świecznik ażurowy, kosztował 4,99zł, uważam że to dobrze zainwestowane pieniądze, na dodatek nie duże ;) Powiedzcie, że jest piękny, no powiedzcie to! ;]


Podstawka pod świece, dałam za nią 4,99zł. Zakochałam się w niej i w kominku który znalazłam w Jysk w cenie 8,99zł, gratis był malutki wosk, nie paliłam go jeszcze bo jest intensywnie kwiatowy. Zainwestowałam też trochę mamony w woski Yankee Candle, a jakie to dowiecie się innym razem ;)


Co sądzicie o takim połączeniu sprzętów relaksujących?


Chcecie wiedzieć czym się zajmuję na co dzień? Zmieniło się trochę.

5 komentarzy:

  1. Mam tą osłonkę, ale trzymam w niej pędzle ;D Pięknie wygląda w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokupiłam jeszcze jedną ale również skonczyła jako swiecznik. Muszę trzecią kupić na podręczne produkty do makijażu ;)

      Usuń
  2. śliczny wystrój, wieczorami musi cudownie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kominek :) Ja mam całkiem podobny, ale z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger