poniedziałek, 3 listopada 2014

Rossmann, Biedronka i Lidl - przegląd.

Przegląd promocji w poniedziałek musi być ! O ofertach które zaczęły się dzisiaj możecie przeczytać 2 posty wstecz.


Na początek szaleństwo kosmetyczne :


Każdy znajdzie coś dla siebie, każdy poza mną. Mnie nic nie rzuciło na kolana a na dodatek nie potrzebuję niczego nowego ^^ .

______________________________________________________________________________

Biedronka zapowiedziała ofertę na 10.11.2014.


Ja sobie chyba skompletuję mopa, nie mam żadnego na wyposażeniu a ile można ze ścierą zasuwać po mieszkaniu.
_________________________________________________________________________________

Lidl pokazuje same pyszności i sposoby ich przyrządzenia. 


Coraz bliżej święta, coraz więcej rzeczy nam o tym przypomina ;p 



Sama do końca nie wiem czy skorzystam z czegoś innego niż ten mop, jakoś szału nie ma na przyszły tydzień, szkoda ;( 

3 komentarze:

  1. O, ozdóbki do wypieków :) Muszę zrobić zapasy czekoladowych groszków. Nie rozumiem dlaczego są dostępne tylko na święta. Cukrowe choinki ok - po co mi latem, ale serduszka, zwykłe gwiazdki [nie śnieżynki] czy właśnie te kropelki przydają się przez cały rok. Poza sezonem zostaje tylko Dr. Oetker z cenami z kosmosu i internet z kosztami przesyłki... :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akcesoria do domu kupuje u siebie w katalogu - Betterware. Zauwazylam, ze moze i niektore ciut drozsze sa rzeczy, ale o wiele lepsze jakościowo niz w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co wstrzymuję się z zakupami ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger