środa, 24 września 2014

Pure Collagen, zaczynamy !

Witajcie po długiej przerwie. W sumie to zastanawiam się czy jeszcze ktoś tu jest i o mnie pamięta.

Ostatnio pochłonęłą mnie akcja wyprzedaży kosmetyków i ubrań, przepadłam totalnie, a jak miałąm przerwe to uciekałam do narzeczonego, w jego ramionach szybko się regeneruję ;) .

Nic wielkiego się nie wydarzyło. Jakieś plany zrealizowane, inne dopiero powstały a jeszcze inne ciagle w głowie siedzą i czekają na swoją kolej.

Koniec tego biadolenia, czas wziąć się za coś pożytecznego.
Dzisiaj przyszła do mnie paczka z jedną wspołprac zawartych dzięki portalowi Uroda i Zdrowie.



Noble Medica - Pure Collagen.

To tak bardzo brzmi obco, a jest całkiem przyjazne. Zapoznajmy się dzisiaj z produktem, bo na rezultaty poczekamy aż do zjedzonych 200 tabletek ;)




Pure Collagen jest idealnym nutrikosmetykiem, który dzięki zawartości witamin i minerałów wyraźnie poprawia stan i wygląd naszej skóry. Jest preparatem hipoalergicznym, składniki tabletki pozbawione są jakichkolwiek substancji alergizujących.

Pure Collagen przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku chcących zachować zdrowy i młody wygląd na dłużej.


Tak dobrany skład preparatu Pure Collgen (wzbogacenie o witaminy C i E oraz ekstrakt z pestek czerwonych winogron) pozwala na uzyskanie widocznych efektów kuracji już po zastosowaniu 1-2 opakowań w zależności od kondycji skóry, wieku oraz masy ciała.


Pure Collagen stworzony po to, by zachować młodość na dłużej, dzięki największej dawce kolagenu z ryb morskich w jednej tabletce
 
Skład    1 tabletka    
    Zalecane spożycie w ciągu dnia  to 4 tabletki
Kolagen z ryb morskich
Witamina C
Ekstrakt z pestek winogron
Witamina E
200mg
20mg (25%)
10mg
3mg (25%)
                                     800mg
                                 80mg (100%)
                                      40mg
                               12mg (100%)





Jestem bardzo ciekawa jego działania, moje włosy, stawy i paznokcie zdecydowanie potrzebują regeneracji. Nadal szukam tego `idealnego złotego środka`. 
Wiecej o tym suplemencie dowiecie się za jakiś czas ;)

Pozdrawiam Was ! :* 

2 komentarze:

  1. Właśnie jestem na etapie poszukiwać, również. Popijam herbatkę pokrzywową i szczerze polecam, bo na włosy działa naprawdę świetnie (pisałam o tym kiedyś posta). Skrzyp w najczystszej postaci jest świetny na paznokcie. Buziaki,Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger