wtorek, 1 kwietnia 2014

Denko marcowe.

W tym wieku juz nie bawię się w Prima Aprilis. Już nie umiem ;p.
Zamiast żartów i niespodzianek będzie post z denkiem z marca. Idealny czas ;)

Nie dużo tego zeszło ale już o parę produktów mniej mam ;)



1. Kolastyna - krem nawilżający na dzień i na noc - uwielbiam go! jest świetny, lekki, szybko się wchłania, kupięponownie ;)
2. Farmona sweet secret - waniliowy scrub do mycia ciała - zdzierak super ale zapach nie jest taki na jaki się nastawiłam, już nie kupię.
3. Intimea - żel do higieny intymnej - tradycyjny żel z Biedronki, uwielbiam go ;) wrócę do niego na pewno.



4. GP - delikatny żel do twarzy - nigdy więcej! zapewne czytałyscie już recenzje moją na jego temat.
5. Nailty - zmywacz do paznokci - dobry zmywacz do paznokci z Biedronki, nie widziałam go już w sklepie, czyżby je wycofali ?
6. Adidas - jakiś stary zapach, musiałam go już zużyć, szału nie było, szybko zapach znikał.
7. Blend-a-med pasta do zębów - bardzo fajna, smak bardzo polubiłam, teraz mam inną ale do tej chętnie wrócę.




Jak tam u Was z zużyciami? Udało się pozbyć wielu rzeczy? ;)

16 komentarzy:

  1. Ja włąsnie też siedzę nad postem z moim pierwszym denkiem:) myślę, że dam radę dzisiaj go opublikować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te żele Intimea, są tanie i naprawdę bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tych rzeczy nie znam. Naprawdę ten krem z Kolastyny taki dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolastyna-ciekawy kremik a żel z GP mnie wysuszał;(

    OdpowiedzUsuń
  5. żel intimea miałam :)
    żel do twarzy również - okropny był! :D
    A te zmywacze tak wycofali juz jakiś czas temu z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmywacze wycofali juz dawno temu. Uwiebiam ten żel z Intimea

    OdpowiedzUsuń
  7. żelu z GP do mycia twarzy też nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś ten zmywacz z biedronki, ale u mnie średnio się sprawdził... wole ten z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Waniliowy scrub dla mnie był odrobinę za mocny, czasem skóra mocno mnie bolała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo nie jest jakoś dużo, ale konkretnie i przyjemnie się to ogląda ;D
    Intimea to faworyt mojej mamy- zdecydowanie :)
    za to ja uwielbiam ten zmywacz do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne paznokcie! Za migdałami nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzbierało Ci się. Green Pharmacy już nigdy nie tknę niczego ,przez szampon mam łupież którego zwalczyć nie mogę.
    Zmywacz do paznokci uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger