poniedziałek, 6 stycznia 2014

Eveline Cosmetics - Kremowy balsam do ciała.


Kremowy balsam do ciała SOS Maksymalne nawilżenie.



Od producenta : 

INTENSYWNA REGENERACJA

4D EFEKT
·        LIKWIDUJE SZORSTKOŚĆ SKÓRY
·        INTENSYWNIE ODŻYWIA
·        NAWILŻA I REGENERUJE
·        24h

5% UREA, kwas hialuronowy,
bioOlejek makadamia, kompleks witamin A+E+F

skóra bardzo sucha i wrażliwa

Kremowy balsam do ciała SOS INTENSYWNA REGENERACJA, z innowacyjnym kompleksem bioHyaluron Plus Complex™, został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji bardzo suchej, szorstkiej  i  wrażliwej skóry, wymagającej głębokiej regeneracji i odżywienia. Unikalna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, skutecznie stymuluje procesy odnowy komórek oraz dostarcza skórze niezbędnych lipidów, wyraźnie ujędrniając, zmiękczając i wygładzając. Skóra staje się aksamitnie gładka, sprężysta i miękka w dotyku. Kremowa konsystencja sprawia, że balsam łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie obciąża skóry i nie pozostawia tłustej warstwy. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu.
Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne:
bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i 5% UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem.
Oligoceane™ – minerały wód termalnych północnej Bretanii nawilżają i wygładzają skórę, przywracając jej miękkość i elastyczność.
bioOlejek makadamia – silnie regeneruje i odżywia. Opóźnia procesy starzenia się, utrzymuje skórę w doskonałej kondycji.
Kompleks witamin (A, E, F) – poprawia elastyczność i miękkość naskórka.

REZULTAT: szorstka skóra staje się gładka i aksamitna w dotyku.

POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA*:
• skóra odbudowana (zmniejszenie szorstkości) do 43%
• skóra intensywnie wygładzona  do 80%
• skóra głęboko nawilżona    do 90%
* Test samooceny przeprowadzony w grupie 40 kobiet.


Moja opinia : 

Paczkę otrzymałam w grudniu, idealny czas do testowania kosmetyków nawilżających, skóra nie ma dostępu do wody tak często jak latem, nie ma styczności z balsamami do opalania itp. Jest ona zdana jedynie na nasza systematyczność i mechaniczne balsamowanie ciała ;)  Ja systematyczna nie jestem ale staram się jak tylko mogę żeby się smarować. Żeby móc szczerze ocenić ten balsam byłam systematyczna baaardzo, jak nigdy, od pierwszego dnia dzień w dzień go używałam.
Opakowanie jest bardzo wygodne, z pompką, szkoda że nie jest przeźroczyste, wiedziałabym ile go zostało ;). Konsystencja balsamu jest treściwa ale bardzo dobrze się rozsmarowuje i wchłania, nie ma lepkiej warstwy.  Zapach jest delikatny, przypomina mi melona. Efekty były od razu, ja używam balsamu do nóg i były one bardzo zadowolone, mam suchą skórę i wrażliwą na różne odczynniki, po depilacji jest strasznie zaczerwieniona a ten balsam ją ukoił. Skóra serio była nawilżona przez te 24 godziny, myślałam że to ściema i chwyt marketingowy, pomyliłam się. Powierzchnia jest elastyczna i nie wysusza się. Za 350ml balsamu zapłacimy ok 15zł, moim zdaniem to mało biorąc pod uwagę jego wydajność. Chyba nie znalazłam minusów. ;)







Gdybym miała wybrać jakiś produkt z tej serii to wzięłabym właśnie ten balsam. Chyba nie doceniałam tej firmy jeżeli chodzi o kosmetyki, po tych testach to się zmieni ;)


Jak tam Wasze wrażenia związane z tym produktem? 
Może go używałyście?

6 komentarzy:

  1. ja mam do intensywnej regeneracji i też jest dobry :D, ale jedyne co mi w nim przeszkadza to zapach, pachnie jak balsam po goleniu dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba ten drugi bo ten co ja mam to w stronę melona idzie xD

      Usuń
  2. no to musi być bardzo dobry, skoro tak Ci pomógł z nogami :))
    ja nie miałam jeszcze żadnego z produktów pielęgnacyjnych od eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz mam coś od nich, jak na pierwszy raz to jestem zadowolona ;)

      Usuń
  3. Tej wersji nigdy nie miałam. Za to gościł u mnie kiedyś balsam z mango oraz z kwiatem lotosu. Z obydwu byłam zadowolona. Miały piękne zapachy, ładnie nawilżały. Dużym plusem bylo opakowanie z pompką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mango? Muszę się przyjrzeć, może być smacznie ;)

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger