wtorek, 26 września 2017

Avon Clearskin, Clear Emergency, instant spot treatment -punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym dzialaniu z 2% kwasem salicylowym.


Dzisiaj mam dla Was ponownie recenzje produktu Avon, jest ich sporo w moich zbiorach stad ta ilosc :) .



Od producenta:

Punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym, ekstraktem z rumianku i kiełków pszenicznych oraz witaminami.
Działanie: Zaczyna zmniejszać wielkość pryszczy, zaczerwienienia i opuchnięcia po 3 godzinach*. Błyskawicznie wnika w pory, zapobiegając powstawaniu nowych pryszczy.
Sposób użycia: Nakładaj punktowo na pryszcze. Najpierw stosuj raz dziennie, a następnie, w razie potrzeby, 2-3 razy dziennie.
*Na podstawie 6-godzinnego badania klinicznego 7340 na grupie 29 osób.






Moja opinia:


Czesto zdarza sie ze cos wyskoczy nam na skorze, nie wazne jaka to partia ciala, wazne jest zeby sie tego pozbyc. Jedni uzywaja masci cynkowej zeby zasuszyc pryszcze, inni siegaja po paste do zebow a jeszcze inni, w tym ja,  aplikuja produkty z kwasem salicylowym.
Wczesniej sama uzywalam masci cynkowej, niestety nie dzialala tak jakbym sobie tego zyczyla i akurat napatoczyl sie katalog Avon a w nim hicior dla nastolatkow - zel punktowy na pryszcze. Zamowilam i zaczelam uzywac. Po 3-4 aplikacjach w ciagu 2 dni, nieprzyjaciele zaczeli znikac i miejsce po nich oczyszczalo sie. Ta malutka 15 ml tubka jest tak wydajna ze nawet przy codziennym uzytkowaniu miejscowym wystarcza na dosc dlugo. Produkt w postaci zelu jest bardzo latwy w nakladaniu, konsystencja ulatwia caly proces, a dozownik jest na tyle przemyslany ze nie ma zadnych problemow w aplikacji. Zapach jest dosc przeszkadzajacy(kwas salicylowy) ale raczej nie wacha sie zelu bezposrednio, a na skorze znika zaraz po wyschnieciu. Wlasnie, wysychanie - zel gdy zastygnie i nie jest ruszany to nie sprawia problemow, zas jak go lekko ruszymy to luszczy sie i schodzi, co wyglada nieestetycznie. Schodzi calym platem i nie nadaje sie pod ani na makijaz oczywiscie, wiec warto uzywac go tylko gdy jestesmy w domu i nie mamy makijazu. Gdy aplikuje sie go na wiecej niz jeden punkt mozna po czasie wygladac jak jaszczurka ktora jest w trakcie wylinki :) .
Samo dzialanie jest "ostre". Jesli pryszcz zostal wczesniej wycisniety lub naruszona zostala po prostu skora to miejsce to bedzie pieklo strasznie, jesli zas jest nienaruszona to nie piecze nic. Nie nalezy bac sie dzialania, kazdy reaguje na takie specyfiki inaczej.
Cena jest swietna, bo w katalogu to zazwyczaj ok. 8 zl, a jak juz wspominalam zel jest wydajny, jest wart swojej ceny.
Dostepnosc tylko poprzez konsultantki i sklep online Avon.

Polecam ten produkt wszystkim osobom borykajacym sie z uciazliwymi wypryskami, kosmetyk ten powinien zalagodzic i pozbyc sie Waszego problemu :).






10 komentarzy:

  1. Lata temu miałam podobny żel z Avonu i to był hit! W sumie kupiłabym ponownie, ale nie mam żadnej konsultantki wśród znajomych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mozesz zlozyc zamowienie w sklepie online i wtedy konsultantka zrealuzuje Twoje zamowienie i dostarczy zel :)

      Usuń
  2. Mam ten produkt i spisuje się u mnie również świetnie. Ostatnio przerzuciłam się właśnie na maść cynkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie masc cynkowa az tak dobrze nie dziala, i te biale plamy...

      Usuń
  3. Na szczęście nie borykam się już z większymi niedoskonałościami. Na pojedyncze zmiany stosuję maść Benzacne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger